Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-17, 11:52
  #1
Medlem
Tja!

Undrar om det är någon här som lirar Madden NFL 11 på Xbox 360 Online...

Vore oerhört kul om man kunde dra ihop ett gäng som mötte varandra... Möter en del folk från USA tror jag, och då laggar spelet antingen lite grann (om man har tur) eller riktigt mycket..

Antar att det inte laggar alls om man möter spelare från samma geografiska område..

Någon som är på?
Citera
2010-11-18, 15:24
  #2
Medlem
Schurs avatar
Jag har spelet och har lirat sjukt mycket karriär, men kostar extra om man ska lira det online va? vad kostar det utöver live?
Citera
2010-11-19, 19:15
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schur
Jag har spelet och har lirat sjukt mycket karriär, men kostar extra om man ska lira det online va? vad kostar det utöver live?

Det kostar inte extra pengar att lira Online... Det enda som krävs är att du betalar en månads internet för Xbox 360 = 69 eller 79 kronor/månad tror jag.
Citera
2010-11-20, 00:45
  #4
Medlem
det kostar bara extra om du inte har köpt det i första hand köper du det beggat så måste du köpa online läget
Citera
2010-11-22, 14:05
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niklas1590
det kostar bara extra om du inte har köpt det i första hand köper du det beggat så måste du köpa online läget

Har köpt orginalet... Är ni på att lira någon gång eller?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback