Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-18, 22:49
  #601
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decitron
Din dumma jävla hycklare, vore det en blatte hade du lyckorunkat och hetsat.

Detta är jävligt sorgligt, den typiska målgruppen för de nationella, har stött på ett fler tal av denna typ, tycker mest synd om hennes unge. Inget lätt liv att växa upp med en sådan mamma och pappa.

Skit bra att alla nassesvin visar sina riktiga sympatier och skriker om white trash, jävla smygborgare.
Fattiga svenskar (och alla fattiga) är inget jävla "trash"
Men ni nationellas mål och uppgift är att sparka ner, även svenskar.

Här spekulerar man fritt och generaliserar hejdlöst ser jag.

Samt lägger ord i fleras munnar, vik hädan din patetiska varelse.

Tillägg: Det märks att du knarkar.
__________________
Senast redigerad av wehrmacht 2010-11-18 kl. 22:54.
Citera
2010-11-18, 22:52
  #602
Medlem
Sentrys avatar
Nu har man blåst igenom den här tråden lite fort och det var väl underhållande.

Jag vill minnas att det var någon länk till bilddagboken eller bloggen där hon skrev att hon gick upp tidigt och lämnade grabben på dagis.

Det kan ju förstås vara så att det var ett gammalt inlägg och jag orkar inte leta upp var det var. Men det väckte ändå en fråga hos mig angående att hon ska bo i Emmaboda och att grabben ska bo "heltid" med sin pappa i Stockholm. Finns säkert en förklaring, men är ändå lite suspekt.

I övrigt tycker jag pappans inlägg hållit en bra nivå och om de är sanna så tror jag allt kan bli ganska bra i slutändan. Men hon får gärna gå i terapi eller allmänt skärpa till sig som människa.
Citera
2010-11-18, 22:53
  #603
Medlem
Jimbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandark
Det är väldigt sällan som en anmälan leder till någon verklig åtgärd, men jag förstår inte riktigt problemet. I slutändan handlar det om barnets bästa, om en anmälan till soc skulle leda till att " LK" bedöms vara olämplig som förälder så kommer det inte vara pga att folk på Flashback vill att det ska vara så. Det finns viktigare saker än ditt jävla internetforum.
Kanske är du som är på fel ställe - eller har du svårt att förstå innebörden av uttrycket - Yttrandefrihet på riktigt?
På Flashback uttrycks det bra mycket värre saker bland användarna.

Om du har problem med just hennes person så sök dig till ett forum där det passar bättre med moralpanik - typ Familjeliv eller Kristdemokratisk Ungdom...
Citera
2010-11-18, 23:13
  #604
Avstängd
Talismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnatten
Någon som vet vem denna stolpträff är?
http://www.ostran.se/nyheter/emmabod...nan_paa_naetet

My kind of woman!
Citera
2010-11-18, 23:28
  #605
Avstängd
Talismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaus Kinski
Hon är online och skriver as we speak. Senaste logg:

Susanne Svensk Stenberg Jag blir helt ärligt lite rädd.
13 minutes ago via Mobile Web · Like · Comment
Anna Nilsson varför?
10 minutes ago · Like
Susanne Svensk Stenberg För att jag tydligen är med i tidningen igen )=/
8 minutes ago · Like
Anna Nilsson du borde kanske lugna ner dig
4 minutes ago · Like
Susanne Svensk Stenberg men jag har ju inte gjort någonting nu ju?
3 minutes ago · Like
Anna Nilsson jo susanne läs dina inlägg
2 minutes ago · Like
Susanne Svensk Stenberg ja mina inlägg ja kanske, men att ja skall ut och skjuta folk , liksom hallÅ?
about a minute ago · Like
Anna Nilsson du hotar folk
about a minute ago · Like
Susanne Svensk Stenberg Gör ja ?
about a minute ago · Like
Anna Nilsson det står klart och tydlig att du ska bli den nya laserkvinnan att du ska sjuta folk
a few seconds ago · Like

Intressant. Laserturken blir cult! Denna kvinna är idiot och allt annat. Hm.
Citera
2010-11-18, 23:36
  #606
Medlem
chainmails avatar
Radera den här jävla tråden innan en oskyldig tjej råkar illa ut!
Citera
2010-11-18, 23:56
  #607
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Ja fan stäng å släng. Om inte för henne så för hennes barn och pappan som ändå verkar vara en huvens prick
Skulle inte du sluta posta i denna tråd? :O (OT)
Citera
2010-11-18, 23:56
  #608
Medlem
Buskages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chainmail
Radera den här jävla tråden innan en oskyldig tjej råkar illa ut!
Jag kan erkänna att jag tycker en smula synd om henne då hon verkar vara för korkad för att förstå att hennes handlingar har konsekvenser. Men utveckla gärna, på vilket vis är hon oskyldig menar du?

Citat:
Ursprungligen postat av Laserkvinnan
Har ingen mobil förän imorgon eftermiddag/kväll, den blev tyvärr beslagtagen.
Men Hör av mig imorgon !
Vad händer här? Kan det vara så att polisen nu klivit in och beslagtagit Laserkvinnans mobil för att säkra bevismaterial? Hon har ju frekvent uppdaterat sina statusmeddelanden på facebook via mobilen.
__________________
Senast redigerad av Buskage 2010-11-19 kl. 00:04.
Citera
2010-11-19, 00:08
  #609
Medlem
chainmails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diabate
Oskyldig? På vilket sätt är personen i fråga oskyldig? Det är en person som mordhotat människor med utländsk bakgrund och sedan ska vi inte glömma det faktum att tjejen i fråga gjorde det för att få uppmärksamhet, det var ju trots allt "skämt".. Som man bäddar får man ligga.
Det är en ung och tydligen impulsiv människa som upplevt mångkulturen och därför är emot den.

Du har aldrig varit ung? Du har aldrig skrivit något i affekt?

Nej, tjejen är inte kriminell, stäng, lås och radera tråden innan hon råkar illa ut. Det skulle nämligen inte förvåna mig om hon nu kan bli ett mål vid "ett möte mellan människor" då blattar ju har svårare att se nyanser (läs laserturken och andra).
Citera
2010-11-19, 00:23
  #610
Avstängd
Vi får hoppas det händer henne något, det förtjänar hon. Oskyldig knappst..
Citera
2010-11-19, 00:23
  #611
Avstängd
Talismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chainmail
Det är en ung och tydligen impulsiv människa som upplevt mångkulturen och därför är emot den.

Du har aldrig varit ung? Du har aldrig skrivit något i affekt?

Nej, tjejen är inte kriminell, stäng, lås och radera tråden innan hon råkar illa ut. Det skulle nämligen inte förvåna mig om hon nu kan bli ett mål vid "ett möte mellan människor" då blattar ju har svårare att se nyanser (läs laserturken och andra).

Diabate är ett jävla Afrikanpucko. Finns anledning att Afrika är flera hundra år efter i utvecklingen.
Citera
2010-11-19, 00:35
  #612
Avstängd
Gud vad ful, och barn har hon, och telefonnummer. Toppen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback