Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-17, 02:49
  #1
Medlem
Hfh
__________________
Senast redigerad av SonaX 2010-11-17 kl. 03:27.
2010-11-17, 02:50
  #2
Medlem
MumlansRänders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonaX
Hej jag undrar en sak,

Varför träffar tjejer nya killar efter att deras förhållande tagit slut?

Är det för att komma över sitt ex?

Hur vanligt är det?

Nu menar jag tjejer som fortfarande har känslor för sina ex..


Tack


Det är vanligare att killar gör det faktiskt. Typ upp i sadeln igen så man glömmer det gamla som kan göra en nedstämd.
2010-11-17, 03:05
  #3
Medlem
Jack.Dogs avatar
Det är väl ett sätt att komma vidare i livet så smärtfritt som möjligt. Självfallet är detta något som utövas av båda könen och inte bara kvinnor.
2010-11-17, 03:09
  #4
Avstängd
ponnis avatar
Redboundfuck.

En vild gissning: Du och din flickvän har gjort slut, men ni har fortfarande känslor för varandra.
Hon träffar och "är glad" mot andra killar.
Du blir förvirrad.

Jo nu ska jag förklara lite kort & gott:
Hon har känslor för dig men hon vill inte vara med dig. Därför träffar hon andra killar dels för att kolla om det finns mycket intresse och dels för att det är lättare att komma över dig.

Så om du inte gör något drastiskt så lär ni inte bli tillsammans igen. Förutsatt nu att hon inte är ful = inget intresse från andra killar -> hon stannar med dig.

2010-11-17, 03:13
  #5
Medlem
Hjdjjd
__________________
Senast redigerad av SonaX 2010-11-17 kl. 03:27.
2010-11-17, 03:21
  #6
Medlem
MumlansRänders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonaX
Hon är väldigt vacker och precis som du säger är hon glad med andra killar vi har vart med varann i 11 månader,
Vad finns det att göra? Hon verkar ha bestämt sig vid att hon inte vill ha ett förhållande med MIG fastän hon har känslorna kvar.


Det är lite av en klassiker faktiskt.
Kvinnor som tänker känslomässigt och även cyniskt vill inte såra. Dels för att de kan må dåligt över att såra eller för att de vill inte ha obehag om de skulle säga sanningen (Typ "Inte ikväll. Jag har huvudvärk", vilket egentligen står för "Rör mig inte. Du tänder mig inte"), eller båda två för att gardera sig..

Det tillsammans med att om det inte går så bra på marknaden har de fortfarande en tentakel kvar hos exet och kan komma tillbaka ett tag.

Vanligtvis HAR hon inte de känslor du vill att hon ska ha för dig. Hon har förmodligen redan gått vidare och har inte dåligt samvete för hon sade ju inget elakt till dig.
Du är placerad i kompisfacket och du är någon hon kan ringa till om ett par månader när en annan kille dumpat henne.

Gå vidare säger jag..
2010-11-17, 03:24
  #7
Avstängd
ponnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonaX
Hon är väldigt vacker och precis som du säger är hon glad med andra killar vi har vart med varann i 11 månader,
Vad finns det att göra? Hon verkar ha bestämt sig vid att hon inte vill ha ett förhållande med MIG fastän hon har känslorna kvar.

Måste hålla med MumlansRänder, du får gå vidare..
Om du nu på något sätt inte kan förändras drastiskt och visa det för henne, men ert förhållande kommer endast vara temporärt isåfall.
2010-11-17, 07:31
  #8
Medlem
Forbliranonyms avatar
Det är nog inte bara tjejer som gör detta. Men det är väl för att dom inte klarar av att vara ensamma? Eller kanske att dom vill komma över sitt ex precis som ts säger. Tror det är ungefär lika vanligt bland killar, vet dock inte hur ofta i siffror eller dylikt.
2010-11-17, 09:55
  #9
Medlem
Troligen vill de ha närheten men också komma över, jag har samma taktik, jag verkligen går loss efter en relation, gruppsex, flera brudar samma helg, osv, för att blanda ut de kvarvarande känslorna osm finns, det funkar så troligen gör tjejerna rätt,

varför gå o gräma sig över ngt som inte kommer ske,
2010-11-17, 13:33
  #10
Medlem
ubersantas avatar
DÅ TS redigerat startinlägget låses denna tråd

/mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback