Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-17, 02:37
  #1
Medlem
Tjenare flashbackare!

Tänkte höra med er om ni har någon erfarenhet av WoW Traiding Card game som innehåller loot cards, som man skrapar koder ifrån som ger en unika saker i spelet ex mount. Har kollat runt i hela Sthlm; elgiganten, game, gamestop, webhallen och alla andra stora elektronik varuhus men kan inte hitta dessa booster cards?! Någon som vet?
Citera
2010-11-17, 02:41
  #2
Medlem
Maaxxs avatar
Ebay http://www.wowlootcards.com/
Citera
2010-11-17, 02:57
  #3
Medlem
Sjukt dyra att köpa, runt 2000 - 8000 kronor styck. Tänkte mer om man kunde köpa booster paket och kanske med tur kunna öppna ett paket med mount loot card.
Citera
2010-11-17, 04:22
  #4
Medlem
Phaethons avatar
Har helt missat detta, men är ju riktigt tufft, om än ett slugt marknadsföringsknep. Vad jag kunde läsa mig till så finns loot cards i boosters till kortspelet, men när det gäller de mer sällsynta korten är det ett kort på 242 paket. Stor chans att kamma hem noll.
Citera
2010-11-17, 07:30
  #5
Medlem
Audacias avatar
Jag köpte faktiskt ett par paket igår och fick ett loot card. Ett ganska vanligt sådant men ändå.
Om du bor i Stockholm så är mitt tips Dragon´s Lair på Kungsholmen. De kostar ungefär 40:-/paket, eller 110:-/3 paket, förrutom den senaste modellen som kostar 45:-/paket eller 125:-/3 paket.

Köper man ett gäng paket så är ju risken överhängande att man sitter fast med massa kort sen, och då kan man ju överväga att börja spela kortspelet också, som jag nu gör!

Happy hunting!
Citera
2010-11-17, 12:19
  #6
Medlem
Haha ja det låter as häftigt! Jo jag vet chansen att ett loot card är med är inte hög. Men man får alltid hoppas på det!

Hade dem alla sorters "expansions" på booster paketen? Man skulle gärna vilja ha dem coolaste mountsen Undrar hur mycket pengar som ska spenderas på dem här korten idag Tack för tipset!
Citera
2010-11-17, 18:39
  #7
Medlem
Resanias avatar
http://www.wowtcgloot.com/little_whi...ion_bridle.htm

Välj vilket du vill ha så står de vilket set den är med i
Citera
2010-11-18, 15:36
  #8
Medlem
Lanzals avatar
Köpte en sån där Imp in a Ball av en snubbe för 12k för några månader sedan Roliga kort faktiskt!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback