Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-16, 23:31
  #1
Medlem
Inte allt för länge sedan (en vecka och 2 dagar sedan) gjorde jag och mitt ex slut.
Han gjorde slut med mig. Och nu har jag börjat varit jätte mkt med en av mina bästa killkompisar som heter Martin. Martin är störtkär i mig, och hur snäll och rar som helst. Han gör vad som helst för mig.... Jag kan inte neka till att jag inte är ointresserad.. Är det värt att spinna vidare på? Eller ska jag reda ut saker med min pojkvän och se om det finns en chans för oss igen?

Klicka här för att se hur det hela gick till

jag är bara förvirrad just nu
Citera
2010-11-16, 23:36
  #2
Medlem
Är du säker på att han "Martin" är inte ute efter sex? det är ju inte speciellt svårt att få det utav ett krossat hjärta? Testa o ta reda om Martin, Ifall han ofta har sex med andra och vilka osv.
Om jag var du hade jag kollat om din kille har lust och bli tillsammans med dig igen. Det är såklart ifall ni har känslor kvar för varann.

Hoppas att du fick svar på dina frågor..
Lycka Till.
Citera
2010-11-17, 10:25
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosugar1337
Är du säker på att han "Martin" är inte ute efter sex? det är ju inte speciellt svårt att få det utav ett krossat hjärta? Testa o ta reda om Martin, Ifall han ofta har sex med andra och vilka osv.
Om jag var du hade jag kollat om din kille har lust och bli tillsammans med dig igen. Det är såklart ifall ni har känslor kvar för varann.

Hoppas att du fick svar på dina frågor..
Lycka Till.

Martin har inte haft sex på 2 år och han har varit dökär i mig i över ett.... Jag har känt honom sedan han var liten och hans ställning till sex är att man kan absolut inte ha det utan känslor.

Jag däremot vill ha så mkt sex som möjligt och skulle inte alls ha något emot lite sex utan känslor för att få mig tillbaka på banan. Men ja! Det är inte sex han är ute efter.

Om du läst på länken, så var anledningen för att min kille gjorde slut för att han inte älskade mig och jag vet inte =/ ... han måste ju mena det han säger
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback