Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-01, 21:18
  #289
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeutronStar
En f.d. klasskompis fick äran att bestiga VP för ett antal år sen när han jobbade som event manager (finare ord för råddare) på något sosseevent på Djurönäset, en rätt lyxig konferensanläggning i Stockholms skärgård.

Veronica skulle tala och även vara med i ett litet spex så därför diskuterade polaren med henne hur AV-anläggningen och sceninramningen skulle arrangeras. Redan då stötte VP lite på honom (ska tilläggas att han ser riktigt bra ut och har gjort en del modelljobb). Efter eventet blev det buffé med fri dricka och terrassmingel. Det blev rätt bra drag och min polare fick vara med och festa efter avslutat jobb.

VP blev precis som alla andra ordentligt salongsberusad och fortsatte att flörta med polaren. När hon tryckte sig mot honom och viskade "Min man har åkt hem nu" hajade han vinken direkt och det bar upp på hotellrummet.

Hon hade sexiga underkläder (stay ups) och gick igång på att bli kallad slampa, i övrigt inget udda (ingen tvåa ).
Ja sängkammar blick har hon alltid haft så ingen är förvånad.
Citera
2015-07-02, 01:00
  #290
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Det går inte att ha en sådan tramsig och barnslig GD som Palm

Kan man ha Alice Bah-Kuhnke som minister så kan man ha Åsa-Nisse eller ICA-Jerry som generaldirektör, så nog duger Palm till det alltid. Hon vore ju f.ö inte den första helt kassa och förståndshandikappade politikern som utses till GD. I värsta fall får hon väl bli landshövding i nåt gudsförgätet län...

Däremot tycker jag, till skillnad mot de flesta andra verkar det som, att hon är rätt snygg.
Citera
2015-07-02, 02:09
  #291
Medlem
Moll-Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Kan man ha Alice Bah-Kuhnke som minister så kan man ha Åsa-Nisse eller ICA-Jerry som generaldirektör, så nog duger Palm till det alltid. Hon vore ju f.ö inte den första helt kassa och förståndshandikappade politikern som utses till GD. I värsta fall får hon väl bli landshövding i nåt gudsförgätet län...

Däremot tycker jag, till skillnad mot de flesta andra verkar det som, att hon är rätt snygg.
Det förstås. Men Alice Bah-Kuhnke får ändå ses som lite "folkkär" (även om det är fel ord att använda) eftersom hon har varit programledare och dylikt innan hon gav sig in i politiken. Veronica Palm är knappt omtyckt av sossar och än mindre av någon annan. Men hon kommer väl förpassas till någon tjänst som GD eller landshövding som tack för lång och trogen tjänst. Så får vi betala för henne trots att hon inte förtjänar det.

Nej då, jag håller med dig om att hon är rätt snygg.
Citera
2015-07-04, 03:27
  #292
Medlem
Ja Veronica Palm är sjukt snygg, särskilt för att vara mamma, i Almedalen när hon springer runt med klänningar så ser hon sjukt kvinnlig ut.

Tyvärr är hennes politik sämst, särskilt när hon springer runt och skriker att äckliga gubbar inte ska få se på porr, typ (hon säger det väl snarare indirekt).

Tror inte Löfven är så nöjd med hennes liknande utspel.
Citera
2015-07-04, 04:27
  #293
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Possyman
Ja Veronica Palm är sjukt snygg, särskilt för att vara mamma, i Almedalen när hon springer runt med klänningar så ser hon sjukt kvinnlig ut.

Tyvärr är hennes politik sämst, särskilt när hon springer runt och skriker att äckliga gubbar inte ska få se på porr, typ (hon säger det väl snarare indirekt).

Tror inte Löfven är så nöjd med hennes liknande utspel.
Vem tror du styr Svetsaren? Som Johan Westerberg skrivit: Svetsaren var en annan person efter sin Bommersvik-kurs, och vi vet ju alla vilka särintresen och generellt om inte rent fysiskt penislösa som dominerar S. Jag är lätt bekant med vissa av ministrarna, inte så att vi känner varann men jag har jobbat på samma jobb som en tex, även om vi bara sa Hejhej, som några zigenare till varann, men Löfven har hitintills en smart Minister, Ardalan. Och dessutom tror jag han verkligen är machiavellisk, vilket borde vara ett kriterium för att vara minister. Johansson, som varit gift med Palm om jag inte missminner mig känns inte som han har potential att göra samma intryck som "Gun Hellsvik" gjorde på anglosaxerna.
Citera
2015-07-04, 17:08
  #294
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syntocinon
Vem tror du styr Svetsaren? Som Johan Westerberg skrivit: Svetsaren var en annan person efter sin Bommersvik-kurs, och vi vet ju alla vilka särintresen och generellt om inte rent fysiskt penislösa som dominerar S. Jag är lätt bekant med vissa av ministrarna, inte så att vi känner varann men jag har jobbat på samma jobb som en tex, även om vi bara sa Hejhej, som några zigenare till varann, men Löfven har hitintills en smart Minister, Ardalan. Och dessutom tror jag han verkligen är machiavellisk, vilket borde vara ett kriterium för att vara minister. Johansson, som varit gift med Palm om jag inte missminner mig känns inte som han har potential att göra samma intryck som "Gun Hellsvik" gjorde på anglosaxerna.

Självklart var han en annan person när han var IF metall, han har fått ändra uppfattning i många frågor för att delvis anpassa sig efter deras medlemmar men också deras ledning. Det är inte överdrivet konstigt egentligen, däremot tycker jag att det ser genomskinligt och falskt ut att man vet att han egentligen tycker annorlunda, t.ex. om kärnkraft.

Jag tror att Löfven tycker att Veronica Palms utspel är dåliga för partiet, eftersom många av deras väljare är just vanliga hederliga arbetare som kanske avnjuter lite porr ibland, de är ju inte F! direkt.
Citera
2015-07-05, 01:45
  #295
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syntocinon
Vem tror du styr Svetsaren? Som Johan Westerberg skrivit: Svetsaren var en annan person efter sin Bommersvik-kurs, och vi vet ju alla vilka särintresen och generellt om inte rent fysiskt penislösa som dominerar S. Jag är lätt bekant med vissa av ministrarna, inte så att vi känner varann men jag har jobbat på samma jobb som en tex, även om vi bara sa Hejhej, som några zigenare till varann, men Löfven har hitintills en smart Minister, Ardalan. Och dessutom tror jag han verkligen är machiavellisk, vilket borde vara ett kriterium för att vara minister. Johansson, som varit gift med Palm om jag inte missminner mig känns inte som han har potential att göra samma intryck som "Gun Hellsvik" gjorde på anglosaxerna.

Ardalan är ju kriminell och borde inte fått sitta i någon som helst regering.

Citat:
Men efter flera skandaler tvingades han bort från posten.

Uppsala Nya Tidning avslöjade 2004 att Shekarabi använt pengar som skulle gått till integrationsprojekt till sin egen kampanj till att bli SSU-ordförande.

DN publicerar senare dokument som visar överföringarna till kampanjkontot. Pengarna har använts till taxiresor, krogbesök och spritköp. Shekarabi har haft kontokort till kopplat till kontot.

Källa

Sen att Veronica Palm är ganska vilsen politiskt sett tror jag inte bekommer den vanliga sossen, hon är ju snygg och kvinna och det vimlar ju inte av snygga kvinnor på vänsterkanten och så har hon dessutom ett rätt trevligt och folkligt sätt som hon visade i "Halv åtta hos mig". Sånt går hem hos många.

Slutsats: är man inte lobotomerad och med udda antal kromosomer så har man god chans att göra karriär inom socialdemokratin. Mer behövs inte.
Citera
2016-04-01, 11:37
  #296
Medlem
Hon är tydligen föreslagen som ny ordförande i rädda barnen.

http://www.svd.se/palm-ny-ordforande-i-radda-barnen
Citera
2016-04-01, 11:50
  #297
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinicius
Hon är tydligen föreslagen som ny ordförande i rädda barnen.

http://www.svd.se/palm-ny-ordforande-i-radda-barnen

Går det visa tydligare att Rädda Barnen är ett tokvänsterprojekt?

Ett ungdomsförbund som styrs och verkar som ett revolutionärt ungdomsförbund och så Palm på det. Synd på alla duktiga damer på marknivå landet runt som jobbar och sliter för RB.
Citera
2016-04-01, 12:33
  #298
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinicius
Hon är tydligen föreslagen som ny ordförande i rädda barnen.

http://www.svd.se/palm-ny-ordforande-i-radda-barnen

Aprilskämt?
Citera
2016-04-01, 14:00
  #299
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Aprilskämt?
Ja, det kan väl inte vara något annat? Stämmer det så är det ett kvitto på att även Rädda Barnen gått under. Inte en spänn till från mig...

Edit: SVT har plockat bort nyheten
http://www.svt.se/nyheter/inrikes/ve...i-radda-barnen
__________________
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2016-04-01 kl. 14:09.
Citera
2016-04-01, 15:28
  #300
Medlem
emma80s avatar
Hon verkar själv bekräfta det på sin Twitter och Rädda Barnen på sin sajt.

https://twitter.com/veronicapalm/sta...21039368937473

https://www.raddabarnen.se/press/vi-...rtroendevalda/

Hon länkar till Aftonbladet, så är det ett aprilskämt så trollar både Palm, Rädda Barnen och en hel del media oss. Vi kan nog därmed utgå ifrån att det är korrekt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback