Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-09-22, 04:26
  #61
Medlem
Spud-boys avatar
Jag tog ett tjack för en härrans massa år sän, som inte gav nån som helst AT, man mådde snarare bra.. Det såg typ ut som socker, bara lite vitare..

Nån nämnde en gång, att det möjligen var tjack från Holland. Att grejer från Holland helt enkelt i regel höll mycket högre klass. Men vem vet, om det.. Det var den enda gången jag var med om nått liknande..
Citera
2017-11-21, 12:59
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thestalkerdude
Har kollat i genom ett tag och hittar inte nå svar om detta så försöker här då


Okej så här är min historia.

Jag och vapendragaren drog tjack i fredags och det var första gången för mej.

Vi drog en 1a tillsammas och det var uppåttjack av standarmärke och jag måde hur jävla bra som helst men problemet som jag har nu kom i söndags efter ruset hade försvunnit till 100%. Känner mej matt och depimerad som fan och det känns som livet har inge mening nå mera. Värst var de i söndags då hade jag självmordstankar 24/7 och ville bara avsluta livet. Och jag har bara haft för de mesta negativa tankar hela tiden sen söndag. Så min fråga är blir man så här varje gång efter man har dragit tjack. Känns som att bara tjacket kan göra mej glad igen.

Skulle vara tacksam om jag fick ett bra svar av er som har mera efarenheter av såna saker för många av mina polare som drar tjack har inget svar på detta.
Trött, hungrig o apatisk blir jag. Men det är ju en helt naturlig konsekvens.
Ångest? Avtändning?
Jag fattar inte vad ni menar med det. Det finns inget som heter amfetaminabstinens Det är inte horse vi pysslar med!
Citera
2017-11-22, 18:25
  #63
Medlem
Bluepants avatar
Metabankat troligen. Vanlig amfetamin-avtändning tycker jag aldrig ger någon äkta depression utan snarare lite ångest och känslan att allt är tråkigt. Ren amfetamin ger knappt någon avtändning alls förutom lite förhöjd puls och trötthet. Metabankat däremot, då mår man för jävla bra och sen är man totaldeprimerad i flera dagar och känner att livet suger.
Citera
2017-11-22, 18:53
  #64
Medlem
zrtxs avatar
Beror ju lite på vilket slags tjack man får tag i. Jag känner att min AT just på tjack har bara blivit mildare och mildare. Antagligen för man har lite mer tricks i byxfickan

Drick inte för mkt alkohol om du nu ska göra det. Kan tycka det är najs med 1-2 öl ner effekterna börjar avta men håller mig till mycket vatten och coca-cola annars.

Se till att få i sig lite näring under racet, ju längre desto viktigare. Brukar ladda upp med bananer, gainomax och kvarg men någon najs smak.

Brukade oroa mig för puls och hjärta i onödan. Konstant gå och oroa mig över trycket jag kände över bröstet och att det högg till ibland upphörde nästan helt ifall jag tar 2-3 magnesium tabletter varje dag.

Gillar att kombinera tjack med ikto. blir mer avslappnad och njuter av alla positiva effekter man får av tjack. Brukar också ta ett par ikto elr xanor dagen efter.

Numera känner jag mig helt ok, endast trött efter 5-6 dagar race ifall jag följer allt jag skrev. För 2-3 år en var jag alltid helt död när köttade på i så många dagar och intalade mig själv att aldrig göra om det hahah
Citera
2017-11-24, 04:15
  #65
Medlem
Tjack e skit, låg i 5 dagar pissade i pet-flaskor för att jag inte kunde gå på toa
Citera
2017-11-25, 18:49
  #66
Medlem
PappaPundares avatar
Ja det är helt normalt tyvärr haha. Därför jag lade av med skiten.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback