Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-19, 16:21
  #385
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Fan vad skön du är Gillar du den där killen nu då?
Ja det gör jag med tycker han är lite för smal. Annars bra. Sen borde han ha ett annat jobb
Citera
2018-06-19, 18:41
  #386
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svanunge
Varför ska man vara så försiktig att man bara signalerar. Är det inte bättre att helt enkelt säg som det är, rakt !!??

Håller med. Så jävla tröttsamt att försöka läsa tankar jämt och ständigt.
Citera
2018-06-19, 22:43
  #387
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TG4Y
Håller med. Så jävla tröttsamt att försöka läsa tankar jämt och ständigt.
Hjälp mig tolka vad han vill?
Vi sätter i hans soffa och kollar på en film.
Han är så sexigt när han pratar? Ger mig drinkar.. Han berättar att han har problem med huvudet- nån slags huvudvärk? Det blev ganska tyst mrn vi har druckit lite och börjar då ta lite på honom på benet. Jag känner han inte direkt bara pratat lite och då blev det mest om mig. Men skulle vilja känna honom mer. Han kyser mig går i sovrummet och i sex så är det jättebra(tyckte jag), problemet var den känslan jag fick att det blev så starkt, bara han rörde mig
Den andra gången kände det lite lugnare men fortfarande skönt .
Citera
2018-06-20, 08:51
  #388
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Ja det gör jag med tycker han är lite för smal. Annars bra. Sen borde han ha ett annat jobb
Bra att du börjar bli lite kräsen, eller du har nog alltid varit det. Kräsen på ett roligt sätt.

Man kan säga vad man vill men det finns nåt basic och skönt över ditt sätt att se på killar och sånt. Du är speciell, men ibland är du faktiskt ganska spot on.
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Hjälp mig tolka vad han vill?
Vi sätter i hans soffa och kollar på en film.
Han är så sexigt när han pratar? Ger mig drinkar.. Han berättar att han har problem med huvudet- nån slags huvudvärk? Det blev ganska tyst mrn vi har druckit lite och börjar då ta lite på honom på benet. Jag känner han inte direkt bara pratat lite och då blev det mest om mig. Men skulle vilja känna honom mer. Han kyser mig går i sovrummet och i sex så är det jättebra(tyckte jag), problemet var den känslan jag fick att det blev så starkt, bara han rörde mig
Den andra gången kände det lite lugnare men fortfarande skönt .
Nämen Milford, du snuskar dig med ganska många nu, verkar det som?
Citera
2018-06-20, 08:56
  #389
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Bra att du börjar bli lite kräsen, eller du har nog alltid varit det. Kräsen på ett roligt sätt.

Man kan säga vad man vill men det finns nåt basic och skönt över ditt sätt att se på killar och sånt. Du är speciell, men ibland är du faktiskt ganska spot on.

Nämen Milford, du snuskar dig med ganska många nu, verkar det som?
Samma person...i båda beskrivningarna.... Tack för din kommentar jag är speciel men inget illa menat. Undrar bara vad jan vill eftersom han underviker mig.
Citera
2018-06-20, 08:59
  #390
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Samma person...i båda beskrivningarna.... Tack för din kommentar jag är speciel men inget illa menat. Undrar bara vad jan vill eftersom han underviker mig.
Killar (och även tjejer) kan vara konstiga, han kan gilla dig som fan men ändå undvika dig. Jävligt märkligt och onödigt men du vet ju hur det kan vara. Svårt att säga vad som rör sig i hans huvud.
Citera
2018-06-21, 21:19
  #391
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Ja det är konstigt men funderar om det har med kundskap att göra. Den killen verkar har mycket kundskap. Och då när inte jag kunde allt som han kunde så kanske han kände han var mkt bättre än mig.? Då tänkte jag fråga om musik då skickar jah nån som är inte så känd så det inte blir så tråkigt för honom att få någon som inte känner till kanske? Så om de kan vart det som är problemet med kundskap att jag haft för lite kunskap. För jag är inte så intresserad av kolla på nyheterna hela tiden bara gör de ibland då o då..utan bara tagit de jag tyckte var intresant för i tillfället.? Men efter jag skicka dom musik så blev han väldigt tveksam och tog bort mig på chatten eftersom jag inte var så känd? Eller?
Citera
2018-06-25, 14:24
  #392
Medlem
Wheatleys avatar
"Jag tycker om dig men jag vet inte på vilket sätt" - hur tolka??

Jag förstår att hon tycker om mig men jag vet inte hur jag ska bemöta det riktigt, eller vad hon menar. Jag var tokkär i henne förra året men hon ville bara vara vänner, något hon lyckades klämma ur sig efter en väldigt lång tid av vad som brukar kallas "leading someone on" på engelska. Inget jag egentligen klandrar henne för, det blev som det blev. Jag tror dock hon gillade mig lika mycket som jag gillade henne från början men i slutänden så var det hela jobbigt för mig och på vissa sätt så gjorde hon det inte lättare utan var tvärtom lite taskig varför jag bröt kontakten helt i höstas.

Sedan dess har hon hört av sig regelbundet, kanske någon gång i månaden skrivit snälla saker och att hon saknar att umgås med mig. Har hållt avståndet utan att vara otrevlig men häromdagen ville hon "ses". Jag svarade något kort där jag hintade att jag inte var intresserad av henne som kompis och fick till svar att hon förstod och sedan det om att hon tycker om mig men att hon inte vet hur. Jag gillar nog fortfarande henne men inte orimligt nerkärad som tidigare, utan mer på något rimligt sätt intresserad, jag vet inte riktigt.

Jag är fruktansvärt feg när det gäller just att visa intresse och jag tror hon också är lite feg. Jag inser dock det nog är jag som behöver ta initiativ. På ett sätt tänker jag det kanske bara är ett inlindat sätt för henne att säga hon inte är intresserad av mig men jag känner samtidigt jag hellre blir nobbad än att gå och undra som jag tidigare gjort, det var riktigt jobbigt. Jag har bara ingen aning om hur jag ska göra, på vissa sätt känns det som att det nästan är dumt att försöka något för att det känns lite som en "bara vänner"-relation, på andra sätt känns det som att hon gillar mig.
Citera
2018-06-25, 17:25
  #393
Medlem
Känner igen mig i en del. Kvinnlig psykopat. Akta dig.
Citera
2018-06-25, 17:45
  #394
Medlem
RadikalFails avatar
Trådar sammanfogade
/Moderator
Citera
2018-06-25, 17:51
  #395
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All.
Känner igen mig i en del. Kvinnlig psykopat. Akta dig.
Oj då, psykopat låter läskigt.
Varför tror du att hon är det? Vilka tecken?
Citera
2018-06-25, 21:19
  #396
Medlem
Wheatleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All.
Känner igen mig i en del. Kvinnlig psykopat. Akta dig.
Du får gärna utveckla varför du tror det. Jag tror inte hon är psykopat men "borderline" har jag tänkt många gånger efter jag slutade umgås med henne. Men jag har också tänkt jag är knäpp som tänker så, så jag skulle gärna vilja bli antingen bevisad eller motbevisad. I värsta fall så tror jag det hjälper mig gå vidare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback