Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-20, 10:03
  #133
Medlem
Naturligtvis finns det flera konservativa kvinnor i Sverige - även om de tveklöst är färre än i resten av världen.

Jag och största delen av min vänskapskrets tillhör nog denna lilla skara, skulle jag vilja påstå. Men så håller vi ju också till en hel del i kyrkan! Det är där man får leta om man ska åt konservativa/värdekonservativa människor.

Lycka till!
Citera
2014-09-22, 22:33
  #134
Medlem
Vi kan kanske starta ett konservativt kvinnoparti till nästa val?
Citera
2014-09-27, 22:34
  #135
Medlem
LaScalas avatar
Jag har gått igenom alla stadier av kvinnoliv (politiskt och socialt)och kommit fram till att jag är väldigt konservativ.
Dock är jag inte kyrksam men det säjs ju att när djävulen blir gammal blir han religiös. Så det finns hopp även för mej.
Får jag vara med i ert parti?
Citera
2015-02-07, 01:26
  #136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lendryggh
The very same! Vi snackar medelålders kvinnor som växte upp i centerorienterade hem med moralgrunder huggna ur granit. Dom må inte vara bildsköna, men dom existerar och tillsammans utgör dom den mest gedigna bastion av kvinnligt förnuft vi har i Sverige.

Låter som ett spännande gäng det där!
Citera
2015-02-20, 09:29
  #137
Medlem
ShaidarHarans avatar
Varför skulle det inte göra det?

Det borde vara mer chockerande att svaret blir ja på frågan om det finns människor som tror på en bok från bronsåldern som handlar om en osynlig kompis fortfarande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback