Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-14, 15:51
  #25
Medlem
Sie-Gubbas avatar
Ja ett fint leende kan göra mycket men det ska nå ögonen också så att det känns äkta.
Och tänk på att du ska kyssa den där munnen också så är det inte så konstigt att det är viktigt med god tandstatus och god tandhygien.
Citera
2012-08-14, 17:46
  #26
Medlem
Tiberius.s avatar
Vita och starka tänder har alltid varit ett tecken på framgång, styrka och vitalitet och tillsammans med brunbrända muskler så är det en oslagbar kombination som kan få den mest kyliga av alla kvinnor att smälta som smör i solsken...

/ Tiberius
__________________
Senast redigerad av Tiberius. 2012-08-14 kl. 17:56.
Citera
2012-08-14, 20:18
  #27
Medlem
MrsPresleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av copyright
Jag undrar kortsagt hur viktigt ni tjejer tycker det är att killar har snygga tänder? Jag är själv kille och har blekt tänderna för jag rent ut sagt älskar tjejer med snyggt leende och fina tänder!
viktigt..det är sexigt. ser grymt ut!
Citera
2012-08-14, 23:02
  #28
Medlem
En kille kan gå från en 2a till en 6a om han har fina vita tänder!
Citera
2018-06-19, 20:06
  #29
Medlem
Rippless avatar
Återupplivar tråden lite. Som man tycker jag att tänderna hos en kvinna är väldigt viktiga. De behöver inte vara spikraka utan det är mer att de skapar ett brett leende som är viktigt, gärna då också vita. Ser man för mycket av tandköttet vid ett leende är det också väldigt avtändande (nästan det värsta ändå).

Jag själv är väldigt nöjd över hur mina tänder ser ut så jag vill gärna att min partner har snygga tänder också.
Citera
2018-06-19, 20:40
  #30
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av copyright
Jag undrar kortsagt hur viktigt ni tjejer tycker det är att killar har snygga tänder? Jag är själv kille och har blekt tänderna för jag rent ut sagt älskar tjejer med snyggt leende och fina tänder!

För mig är ögonen viktigare, att en killes personlighet lyser igenom, att han vågar vara sig själv, bara vara.

Har alltid uppfattat det som att mitt leende är viktigt för män, att killar vill ha en nöjd och schysst tjej, som accepterar och bekräftar sin man. Där är leendet talande och betydelsefullt.
Citera
2018-06-19, 20:55
  #31
Medlem
Kalicis avatar
Hur tänderna är placerade i munnen har väl egentligen ingen större betydelse för mig men dålig tandstatus, alltså missfärgade, angripna tänder och tandlossning är nog det mest avtändande jag vet. En människa med risig tandstatus är i mina ögon inte fysiskt attraktiv oavsett hur resten av personen ser ut.
Citera
2018-06-19, 21:16
  #32
Medlem
BamseIvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OregF
Nu kommer en tjej! Jag tycker det är väldigt viktigt. Tänderna ser man ju i princip hela tiden när man samtalar med någon. Det är rejält avtändande om man har tänder i hela käften så att säga. Speciellt om dessa är missfärgade och gula. Ett vitt vackert gillar jag!

Min pojkvän har väldigt fina tänder och snygg förövrigt. Men jag har svårt att se att han skulle vara lika het om han hade gula tänder högt och lågt.
Nu växer mitt självförtroende till ännu högre höjder, trodde inte det kunde bli bättre efter alla komplimanger från vackra kvinnor jag mött i mitt långa playboyliv. Alla tänderna har jag också fått behålla, inte en enda har ramlat ut sen ungdomen. Som ni har räknat ut har jag har ju min egen profilbild här på flashback just för att så många som möjligt ska få njuta av ett extraordinärt vackert leende nån gång i livet. Men själv har jag inte så stora krav då det är nästintill omöjligt att hitta en kvinna vars tandrad matchar min egen. Siliconbröst och en blekt fisring är dock ett måste.
Citera
2018-06-19, 21:17
  #33
Medlem
Denoms avatar
Kan vara bra om det går att se lite bildexempel på vad du menar för typ av leenden.
Citera
2018-06-20, 13:55
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalici
Hur tänderna är placerade i munnen har väl egentligen ingen större betydelse för mig men dålig tandstatus, alltså missfärgade, angripna tänder och tandlossning är nog det mest avtändande jag vet. En människa med risig tandstatus är i mina ögon inte fysiskt attraktiv oavsett hur resten av personen ser ut.
Missfärgning har ju inte nödvändigtvis med tändernas hälsa att göra dock, faktum är ju att blekning kan försämra emaljen.
__________________
Senast redigerad av fm7 2018-06-20 kl. 13:58.
Citera
2018-06-23, 22:29
  #35
Medlem
Sunrise01s avatar
Enligt de flesta beteendevetare så dras de flesta tjejer till snubbar som ler. Med att le då och då visar mannen tydligen att han är inte farlig för honan samt att han mår bra. Har man fina tänder är det ännu större plus . Gå inte bara runt och smila hela tiden nu för då kommer folk tro att du har rymt från dårhuset elr nått..
Citera
2018-06-24, 12:39
  #36
Medlem
Jag bryr mig inte så jättemycket om det, bara dom inte är väldigt gula eller bruna, det kan vara lite äckligt.
Var på dejt en gång med en kille som antagligen susade mycket. Trodde hela tiden att han hade snus i munnen för jag såg något brunt varje gång han pratade men sen såg jag att det var hans tänder som var helt bruna just där man brukar lägga snusen. Det var ganska äckligt. Men så dom behöver ju inte vara kritvita eller något sånt. Bara man har en bra tandhygien
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback