Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-11-11, 23:53
  #1
Medlem
Mozilla, Chrome eller Opera?
Citera
2010-11-11, 23:54
  #2
Avstängd
FlaashBaacks avatar
Chrome
Citera
2010-11-11, 23:54
  #3
Medlem
rhymenocerouss avatar
Jag föredrar Chrome men har aldrig testat Opera.
Citera
2010-11-11, 23:56
  #4
Medlem
htmls avatar
Säger som de andra, Chrome.
Citera
2010-11-11, 23:57
  #5
Medlem
Lustigts avatar
Testat både Chrome och Opera, de är ganska lika men Chrome är den jag föredrar eftersom den är både snabbare och säkrare.
Citera
2010-11-11, 23:59
  #6
Medlem
Labaratas avatar
Skippa chrome, google kartlägger ju all din aktivitet. Kör SRware, chrome kopia utan någon tracking.
Citera
2010-11-11, 23:59
  #7
Medlem
Sayn--s avatar
Jag föredrar Mozilla jag.
Citera
2010-11-12, 00:01
  #8
Medlem
Säger också Chrome.
Citera
2010-11-12, 00:04
  #9
Medlem
Snubblers avatar
Bytte från mozilla till chrome för några månader sedan.. Lite snabbare, lite skönare. Flash laggar inte så mycket i chrome som i mozilla
Citera
2010-11-12, 00:09
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Labarata
Skippa chrome, google kartlägger ju all din aktivitet. Kör SRware, chrome kopia utan någon tracking.
Det är bara att stänga av med en extension jag inte kommer ihåg namnet på. Hittade den jättelätt förut, hittar den inte alls nu. Dom kanske inte loggar något alls längre?

Kör också på Chrome hur som helst. Mozilla är för fult, och Opera är ju faktiskt helt värdelöst. Fattar inte folk som propsar på att det ska vara så jävla bra. Chrome är lätt, snyggt och enkelt.
Citera
2010-11-12, 00:10
  #11
Medlem
Jaha, majoriteten verkar tycka om chrome:S
Jag har ju haft problem med alla, mest med Mozilla o Chrome med tanke på att jag pysslar mkt me webbdesign och programmering och har insett att båda har sina svaga delar ex. Mozilla kan ibland inte hantera binära siffror(isset($_POST)) och chrome är snabb men osäker. Opera tycker jag laggar ibland.

men vad har Chrome o Mozilla som inte Opera har?
Citera
2010-11-12, 00:17
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PHP0105
Jaha, majoriteten verkar tycka om chrome:S
Jag har ju haft problem med alla, mest med Mozilla o Chrome med tanke på att jag pysslar mkt me webbdesign och programmering och har insett att båda har sina svaga delar ex. Mozilla kan ibland inte hantera binära siffror(isset($_POST)) och chrome är snabb men osäker. Opera tycker jag laggar ibland.

men vad har Chrome o Mozilla som inte Opera har?
Opera har jag inte testat helt. Versionen i skolan går inte använda för den är hemskt bloatad, vet inte hur den nya versionen ser ut om jag ska vara ärlig. Släpper Opera mycket experiment till sin browser som chrome gör? Sånt som är väldigt ostabilt men väldigt användbart och roligt?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback