2010-11-11, 19:26
Medlem
Draedons avatar
Som rubriken säger. Jag har idag en jailbreakad iPhone 3gs och de androidlurar jag testat känns som om de spelar i en helt annan,lägre, liga. De jag har testat är HTC Desire och Wildfire, Samsung Galaxy S och SE xperia x10 mini pro.

Kan ni ge mig en vettig anledning att inte köpa en iPhone 4 som nästa telefon? Det här är ingen trolltråd eller något försök att provocera, jag vill ha en vettig diskussion.
Citera
2010-11-11, 19:33
Bannlyst
Asch då, om du är helt nöjd med din iphone och ogillade htc desire skulle jag säga - köp en iphone för sjutton. Trodde aldrig jag skulle säga det, men är iphone rätt för dig så är ju valet givet? Vissa gillar iphone, andra gillar android - smaken är som baken.

Och du - det är helt okej att gilla iphone...men det är inte så coolt...

*sneglar åt mig grymma Desire HD*
Citera
2010-11-11, 19:41
Medlem
drbondos avatar
Har också stått lite i valet och kvalet men blev lite besviken på Desire HD. Skärmen är stor men inte på långa vägar lika skarp och vass som iPhone 4.
Citera
2010-11-12, 12:56
Medlem
Draedons avatar
Jag trodde jag skulle bli stormad av androidfanboys men så blev ju inte fallet, finns det helt enkelt inga argument?

Citat:
Ursprungligen postat av dafe
Asch då, om du är helt nöjd med din iphone och ogillade htc desire skulle jag säga - köp en iphone för sjutton. Trodde aldrig jag skulle säga det, men är iphone rätt för dig så är ju valet givet? Vissa gillar iphone, andra gillar android - smaken är som baken.

Och du - det är helt okej att gilla iphone...men det är inte så coolt...

*sneglar åt mig grymma Desire HD*

Jag ogillar inte Desire (min fru har en så jag har fått mycket tid att testa den), men den känns som om den är steget efter iPhone. Jag vet inte om det är HTC sense eller android eller vart felet ligger, men det är lite hackigt, lite segt och känns nästan som en beta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in