• 1
  • 2
2011-02-10, 03:09
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Jag har båda och kan från mitt perspektiv rapportera att även om match och mötesplatsen är ganska olika till utförande, är de ungefär "lika bra". Dvs jag får ungefär lika mycket kontaktinitiativ på båda ställena. Jag är man och runt 30.

Happypancake är också bra, och gratis. "Mitt" klientel går inte under 25 och jag är inte säker på hur seriösa tjejerna runt 20 är när "komplimangfixen" är gratis... Där vinner nog sidor där man måste betala. Fast det beror ju också på vad man är ute efter såklart. Det finns för övrigt "premium" (= alla kan skriva till dig) på match, motsvarande det mötesplatsen har.

Vad jag vet kan man se om tjejen på match har betalt - om hon är online. Det finns en chatfunktion som en knapp i varje profil. Knappen är 'utgråad' för icke-betalande. Inte världens smidigaste, men iaf möjligt .
Citera
2011-07-26, 22:35
Medlem
Alonens avatar
VARNING!
Jag har provat sån här jävla nätdejting några gånger och jag höjer stor varningsflagg!
Kärringarna saluför sig som ”vrålsnygg” eller ”underbar” etc., och lägger upp en bild, som togs för typ 20 år sedan, sedan när man träffar dem liknar det fan!
De ser oftast ut som en övermogen alladob, eller som en röntgenbild eller någonting hämtat ur ett terrarium.
Det finns två typer av kvinnor, de som tar betalt för ett blowjob, och de som inte tar betalt… De som inte tar betalt tenderar att bli dyrare i längden.
I stället för att sitta å drömma på en datinsite – åk till Thailand!
Citera
2011-07-27, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
VARNING!
Jag har provat sån här jävla nätdejting några gånger och jag höjer stor varningsflagg!
Kärringarna saluför sig som ”vrålsnygg” eller ”underbar” etc., och lägger upp en bild, som togs för typ 20 år sedan, sedan när man träffar dem liknar det fan!
De ser oftast ut som en övermogen alladob, eller som en röntgenbild eller någonting hämtat ur ett terrarium.
Det finns två typer av kvinnor, de som tar betalt för ett blowjob, och de som inte tar betalt… De som inte tar betalt tenderar att bli dyrare i längden.

du måste lära dig att sortera bort ´+ inse att om hon är en 8 på bilden är hon nog snarare en 6 i verkligheten, jag hade dock tur som faktiskt hittade en som såg ut som på bilden och hade något innanför pannbenet.
Citera
2011-07-27, 17:40
Medlem
Jag har testat båda dom sidorna och enligt mina erfarenheter är mötesplatsen mycket mer seriös, match är ju även känd för att ha massa fejkade tjejer som kollar in ens profil så länge man inte betalt, det slutar när man börjar betala. Allt för att lura oss killar att betala. Så min rekommendation är mötesplatsen utan tvekan.
Citera
2011-07-27, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-crazy
Jag har testat båda dom sidorna och enligt mina erfarenheter är mötesplatsen mycket mer seriös, match är ju även känd för att ha massa fejkade tjejer som kollar in ens profil så länge man inte betalt, det slutar när man börjar betala. Allt för att lura oss killar att betala. Så min rekommendation är mötesplatsen utan tvekan.

Haha misstänkte att det var så det fungerade på match, för jävlar vad det trillade in mail därifrån om hur populär jag varit idag och vilka som besökt min profil. Så jag lade ner det och stängde ner profilen.
Citera
2011-07-27, 21:33
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-crazy
Det låter som en dålig ursäkt för folk som har dåliga profiler. Jag får många meddelanden/flirtar från högst reella kvinnor och har träffat ett flertal. Att man får många besök i början beror inte så mycket på betalningen som på att man är ny på sidan och ingen har sett en förut.

Alla sidor är "kända för" att det är pissvårt för killar. Lösningen? Fila på profilen.
Citera
2011-08-05, 19:57
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
VARNING!

Citat:
Ursprungligen postat av the-special-one
du måste lära dig att sortera bort ´+ inse att om hon är en 8 på bilden är hon nog snarare en 6 i verkligheten, jag hade dock tur som faktiskt hittade en som såg ut som på bilden och hade något innanför pannbenet.

Det beror på vad man söker. Gammal rostig Folkvagn eller en fräsch Porsche???
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in