Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-11-10, 16:25
  #1
Medlem
brydolfs avatar
Tjena, har några frågor och funderingar kring genotropin och vad man kan förvänta sig av en kur. Saken är den att jag inte kommer att ta preparatet för att bygga på mig muskler på gymmet, utan mer en utveckling av fysiken på annat sätt (bredare haka, grövre skäggväxt etc.) Jag är i dagsläget 22 år gammal och har ett utseende av en 16-17 åring. Jag har i princip sett likadan ut sen den åldern alltså, och detta är något som tär på självförtroendet. Jag har tagit prover för att kolla mina testosteron nivåer och dom låg på en liten bit över medel så jag förstår inte riktigt vad som är fel. För övrigt har min far mycket skäggväxt och maskulina drag och även lillebrorsan börjar växa om mig.

Så till frågan, kan jag förvänta mig någonting av en lätt kur med genotropin? Jag har även läst lite om Andriol, kan det hjälpa till ändamålet?

Tack på förhand!
Citera
2010-11-10, 16:44
  #2
Avstängd
HGH hjälper inte dig. testo hjälper dig under längre perioder då det är hög androgent.
kanske vänta ut tills du blir 25+
Citera
2010-11-10, 16:50
  #3
Medlem
makaveli143s avatar
Som Testo24/7 skriver och jag gjrode igår kommer HGH inte att hjälpa dig med det du eftersträvar. Visst skulle AAS kunna hjälpa dig med mer hårväxt på bröst, mage rygg/axlar armar ja överallt och hårtapp på skalpen eventuellt. Men du kmr behöva ligga på ett bra tag och det är ändå inte säkert att du kommer uppnå det du söker, försök acceptera dig sj istället för du kommer skada dig mer än du tror genom detta experiment.
Citera
2010-11-10, 17:12
  #4
Medlem
bebifins avatar
håller med makaveli, lev med det. Ingen är så unik som du.

Du kan ju annars ligga på en lågdos testo ett tag.
Citera
2010-11-10, 17:24
  #5
Medlem
brydolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makaveli143
Som Testo24/7 skriver och jag gjrode igår kommer HGH inte att hjälpa dig med det du eftersträvar. Visst skulle AAS kunna hjälpa dig med mer hårväxt på bröst, mage rygg/axlar armar ja överallt och hårtapp på skalpen eventuellt. Men du kmr behöva ligga på ett bra tag och det är ändå inte säkert att du kommer uppnå det du söker, försök acceptera dig sj istället för du kommer skada dig mer än du tror genom detta experiment.


Okey, jag börjar förstå att det bara är att glömma att dom här "genvägarna" funkar, men att hela tiden bli påminnd över hur "ung man ser ut" börjar bli tröttsamt. På vilket sätt skulle jag kunna ta skada av detta? OM jag skulle gå på testo, vad är det som isånnafall skulle rekommenderas?
Citera
2010-11-10, 17:30
  #6
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brydolf
Okey, jag börjar förstå att det bara är att glömma att dom här "genvägarna" funkar, men att hela tiden bli påminnd över hur "ung man ser ut" börjar bli tröttsamt. På vilket sätt skulle jag kunna ta skada av detta? OM jag skulle gå på testo, vad är det som isånnafall skulle rekommenderas?
I ditt fall krävs det antagligen en lång tids användande och doseringar vet jag inte vad som skulle kunna krävas, men Testosteron har en hel drös med biverkningar bara läsa på om dessa, högt blodtryck, gynekomasti, impotens, nollställd egenproduktion av testosteron med eventuell permanent nedreglering av denna. Och du har ju redan vart hos läkaren och tagit tester om du ligger över medel men ändå ser ut som du gör tvivlar jag på att du skulle få någon markant förändring av ditt utseende via Testosteron faktist.
Citera
2010-11-10, 17:34
  #7
Medlem
brydolfs avatar
Okey tack för svar iallafall . Det känns som jag stannade i utvecklingen under puberteten, svårt att förklara, men har inte fått någon direkt ansikts/bröst behåring sen dess. Ges inte Hgh till folk som har haft liknande problem där eller har jag missuppfattat det??

Ingen som har varit i samma sits som mig eller har bekanta med liknande erfarenheter?
Citera
2010-11-10, 17:42
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av brydolf
Okey tack för svar iallafall . Det känns som jag stannade i utvecklingen under puberteten, svårt att förklara, men har inte fått någon direkt ansikts/bröst behåring sen dess. Ges inte Hgh till folk som har haft liknande problem där eller har jag missuppfattat det??

Ingen som har varit i samma sits som mig eller har bekanta med liknande erfarenheter?


Det är redan försent i ditt fall (om du inte är i puberteten fortfarande).
Citera
2010-11-10, 17:45
  #9
Medlem
brydolfs avatar
Är det möjligt??
Citera
2010-11-10, 17:47
  #10
Avstängd
Du är 22 bast, så, nej. Men du kan ju alltid testa att ligga på lågdos testo. Men skulle inte rekommendera det bara för att få lite mer kroppsbehåring. Sen jag börja med testo har jag fått hår på oönskade ställen (såsom axlarna). Inte mycket, givetvis. Något hårstrå hit eller dit.
Citera
2010-11-10, 18:19
  #11
Medlem
brydolfs avatar
Okey, lågdos testo vad skulle det innebära isåfall? Är det kapslar som gäller?
Citera
2010-11-10, 18:20
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av brydolf
Okey, lågdos testo vad skulle det innebära isåfall? Är det kapslar som gäller?

nej. injektion.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback