Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2010-11-21, 13:31
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av newapa
Hur vet du det? Killen sitter väl häktad och lär väl inte ha snackat med dej efter att han greps?

Saken e den att ja träffa dom båda ute förra vec.Våldtäkt e d inte eftersom tjejen frivilligt kom till killen o frivilligt hade sex med han.Ja presenterar mig för henne o även ja fråga hur gammal e du då fick svaret 17år
Som sagt ska inte försvara nån men kille har blet fett lurad av henne tycker det e sviningt att media hänger ut en person utan o veta grunden i det hela,men sånt säljer
Citera
2010-11-21, 13:42
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Nu kan jag inte svara för SecretQ:s åsikter, men jag fick uppfattningen att h*n menade att 99,9 % av de som hängde på "pedofil/hebefil-forumet" är "etniska svenskar".
Det intrycket fick jag också och det var väl bevis för det som någon annan efterlyste, men det behövs inte eftersom det är fullständigt irrelevant om det är sant eller ej. De som hänger på pedofil/hebefil-forumet är inget representativt urval ur gruppen verkliga pedofiler så andelen etniska svenskar där säger ingenting om andelen etniska svenskar bland verkliga pedofiler.
Citera
2011-06-15, 13:40
  #27
Medlem
spoilers avatar
"I domen kommer tingsrätten kommer fram till att det inte handlar om våldtäkt, bland annat för att samlagen var frivilliga, att flickan nästan var 15 och att det finns en liten möjlighet att han inte kände till att hon var under 15. Däremot döms han för sexuellt utnyttjande av barn till ett års fängelse. Han ska dessutom betala 60000 kronor i skadestånd till flickan.

Flickan är numera omhändertagen enligt LVU, lagen om vård av unga, eftersom hon mår psykiskt dåligt."

http://hd.se/landskrona/2011/06/15/2...-sex-med-barn/
Citera
2011-06-15, 14:21
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"I domen kommer tingsrätten kommer fram till att det inte handlar om våldtäkt, bland annat för att samlagen var frivilliga, att flickan nästan var 15 och att det finns en liten möjlighet att han inte kände till att hon var under 15. Däremot döms han för sexuellt utnyttjande av barn till ett års fängelse. Han ska dessutom betala 60000 kronor i skadestånd till flickan.

Flickan är numera omhändertagen enligt LVU, lagen om vård av unga, eftersom hon mår psykiskt dåligt."

http://hd.se/landskrona/2011/06/15/2...-sex-med-barn/

Vad heter svinet, det fick vi aldrig veta. men låt mig gissa, inte Sven Persson
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback