Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-11-09, 18:27
  #1
Medlem
ålder:23
Längd:180
Väger:78

Har nu tränat 2 år i sträck, men vill ha en redig push!
Vill ha en kur som man inte blir pluffsig utav, vad rekommenderas?
Citera
2010-11-09, 18:31
  #2
Avstängd
Läs på själv, och kom med egna förslag. Att få allt serverat på silverfat är det ingen som uppskattar här på forumet.
Citera
2010-11-09, 18:33
  #3
Avstängd
ja men det är trots allt din andra kur,då borde du ha någorlunda koll iallafall???
Citera
2010-11-09, 18:37
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testo24-7
ja men det är trots allt din andra kur,då borde du ha någorlunda koll iallafall???

Fick dock min första kur serverat på silverfat.
Min gamla chef fixade en kur åt mig som bvestog utav deca å susta!
Gick då upp 12 kilo på 10 veckors kur och rasade sedan 6 kilo så känner inte att det var något för mig.
Jag behöver något som håller i sig efter avslutad kur!
Citera
2010-11-09, 18:38
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Criddic
Fick dock min första kur serverat på silverfat.
Min gamla chef fixade en kur åt mig som bvestog utav deca å susta!
Gick då upp 12 kilo på 10 veckors kur och rasade sedan 6 kilo så känner inte att det var något för mig.
Jag behöver något som håller i sig efter avslutad kur!

Att du rasa så mycket tyder på att du inte kan ett skit om varken PCT, kost eller träning. Gör om - och framförallt, GÖR RÄTT.
Citera
2010-11-09, 18:39
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Criddic
Fick dock min första kur serverat på silverfat.
Min gamla chef fixade en kur åt mig som bvestog utav deca å susta!
Gick då upp 12 kilo på 10 veckors kur och rasade sedan 6 kilo så känner inte att det var något för mig.
Jag behöver något som håller i sig efter avslutad kur!

oohja du kanske skulle tänka på att lära dig sköta kost och träning ordentligt så kanske du inte hade tappat så mycket. ingen kur gör något åt dig, du gör allt själv. hur du växer, vad du behåller. du gör det. hur mycket din kropp klarar att behålla är dock upp till genetiken.
Citera
2010-11-09, 21:16
  #7
Medlem
thatswhyimbigs avatar
"pluffsig" har med din kost och din träning att göra..

sen spelar det ingen roll vad du än tar. ALLT kommer inte att hänga kvar efter kuren. speciellt inte hårdheten.
Citera
2010-11-20, 17:24
  #8
Medlem
havregransgrats avatar
Kunskap är allt.
Citera
2010-11-20, 17:27
  #9
Medlem
hockeybackens avatar
tänker på topic, var dem andra kurerna han körde innan oseriösa? eller hur tolkar man det?
Citera
2010-11-20, 21:29
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IseeYouu
Att du rasa så mycket tyder på att du inte kan ett skit om varken PCT, kost eller träning. Gör om - och framförallt, GÖR RÄTT.


Detta forumet består mestadels av nybörjare inom steroider / PCT etc. och de som anser sig vara lite mer "erfarna" borde vägleda istället för att komma med jävligt arroganta uttalanden.

Om han nu fick sin första kur serverad av sin chef, så tyder det på att han inte kunde nåt om PCT och dena grabb anförtrode sig till hans kunnande, men det verkade ha gått fel.

Så, ett förslag till dig är att du först och främst

#1 - Gör upp ett mål med vad du vill uppnå
#2 - Inom hur lång tid vill du detta ska uppnås
#3 - Läs på om så många steroider du kan, vad de gör, bieffekter, etc.
#4 - Läs på vilken sorts PCT som passar till vilken sorts steroid kur du tänkt köra

//MVH eyelow
Citera
2010-11-20, 21:37
  #11
Medlem
kristallklars avatar
Genomskåda myten om att kvinnor gillar muskler. Sen slipper du utsätta din kropp för preparat som inte ens förhöjer livsupplevelsen. Smarta tjejer tänder på slimma killar - muskelberg har ett ganska litet utbud egentligen och sen dör ni ju i förtid, får CANCER och typ 30 saker till. POTENSEN till exempel. Djupt ologiskt.
Citera
2010-11-20, 21:55
  #12
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristallklar
Genomskåda myten om att kvinnor gillar muskler. Sen slipper du utsätta din kropp för preparat som inte ens förhöjer livsupplevelsen. Smarta tjejer tänder på slimma killar - muskelberg har ett ganska litet utbud egentligen och sen dör ni ju i förtid, får CANCER och typ 30 saker till. POTENSEN till exempel. Djupt ologiskt.

Så mycket fel i din text att jag inte ens vet vart jag ska börja.

Skulle nog vilja påstå att testo i moderata doser höjer livsupplevelsen. Vem vill ha en smart tjej? Möjligt att vi dör i förtid, personligen dör jag hellre som 70 år än som 75 år. Det är skillnad på att leva och att verkligen leva. Bevisa att aas leder till cancer, tack. Nämn dessa 30 saker. Alla får inte problem med potensen. Speciellt inte på testo. Hela ditt resonemang är ologiskt.


Mvh
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback