• 4
  • 5
2010-11-10, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Comatose
Man måste göra det på rätt sätt... men då drar man igång en helvetes karusell med insatser och var det slutar... det kan jag rapportera om nästa år eller så om jag vet.

De hade fått remiss från företagshälsan. För utredning. Hur kan en utredning avslutas på så sätt för tusan. WTF?! Jag är fruktansvärt besviken på de. Ofta tänker jag att jag går dit och skär halsen av både läkaren och kuratorn. Sen mig själv.
De förtjänar det!
Senast redigerad av finkille 2010-11-10 kl. 00:55.
Citera
2010-11-10, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finkille
De hade fått remiss från företagshälsan. För utredning. Hur kan en utredning avslutas på så sätt för tusan. WTF?! Jag är fruktansvärt besviken på de. Ofta tänker jag att jag går dit och skär halsen av både läkaren och kuratorn. Sen mig själv.
De förtjänar det!

Mitt tips till dig för snabb och effektiv hjälp... men jag står inte för konsekvenserna.... Så här kommer det: Ring dit och berätta hur du känner och tankarna som ofta rullar i huvudet. För ditt eget bästa och för att slippa onödiga prickar i belastningsregistret så namnge ingen.
Citera
2010-11-10, 01:02
Bannlyst
Det är läget, och inte ditt liv som är jobbigt.
Läget kan förändras.
Citera
2010-11-10, 01:13
Medlem
stordrulens avatar
Vad jag hade gjort om jag var du, innan jag ens började tänka tanken på självmord.

Fixa pengar, en jävla massa pengar. Sälj skit, arbeta, få bidrag, mjölka fler bidrag, ta ett banklån, vad som helst.

Sedan ser du fan till att se,smaka,känna,uppleva precis HELA VÄRLDEN. Ha det som ditt livsmål, innan saker och ting går riktigt söder så skall jag fan ha sett pyramiderna, jag skall fan ha sett Amazonas, jag ska fan fått känna hur en riktig jävla bbq smakar i texas, jag skall fan se kinesiska muren.

Förstår du mitt tänk? Låt inte en del gå dig förbi, genom resan får du kanske större inblick som hjälper dig att komma fram till ett moget beslut. Om det fortfarande är detsamma så kan du säga att du gick ut med dunder och brak

Förstår att denna sjukdom gör dig väldigt rädd och ängslig, se för fan till att du vinner över det jävla aset i slutändan genom att göra de saker du vill innan! Sedan då du står där vid pärleporten kan du känna dig tillfreds eftersom tanken att du inte lät någon annan styra ditt liv var dig ledsagare. Det sista den jäveln skall få göra är att ha ihjäl dig.

Få se lite jävlar anamma i dig nu, kom igen!
Citera
2010-11-10, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trasdockansmage
Är man inte ute efter just Attention om man gör en tråd och vill prata om sig?
Nej.

TS och de andra gör ju en sådan tråd uppenbarligen, för att de vill ha hjälp, t.ex så finns de säkert en o annan som haft erfarenhet inom detta speciella område, som bekantat sig med psykologer och terapefter, som kan beskriva hur dom gått igenom detta lite och som kan berätta lite om hur processen varit, så nej, det är inte bara för uppmärksamhet som det fint heter.

Inte direkt så att någon har bett dig kolla denna tråden, idiot fan skap.
Citera
2010-11-10, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trådlöst
Inte direkt så att någon har bett dig kolla denna tråden, idiot fan skap.
Läs om, gör rätt, lev livet Skrev att det inte var någon kritik.
Citera
2010-11-11, 18:47
Medlem
CXTs avatar
http://en.wikipedia.org/wiki/Leonhard_Euler
Citat:
Euler's eyesight worsened throughout his mathematical career. Three years after suffering a near-fatal fever in 1735 he became nearly blind in his right eye, but Euler rather blamed his condition on the painstaking work on cartography he performed for the St. Petersburg Academy. Euler's sight in that eye worsened throughout his stay in Germany, so much so that Frederick referred to him as "Cyclops". Euler later suffered a cataract in his good left eye, rendering him almost totally blind a few weeks after its discovery in 1766. Even so, his condition appeared to have little effect on his productivity, as he compensated for it with his mental calculation skills and photographic memory.

Och han levde ändå på 1700-talet

Järnet nu ts!
Citera
2010-11-11, 20:32
Medlem
femforfems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
detta går att medicinera bort
Citera
2012-08-30, 17:28
Medlem