Vad jag hade gjort om jag var du, innan jag ens började tänka tanken på självmord.
Fixa pengar, en jävla massa pengar. Sälj skit, arbeta, få bidrag, mjölka fler bidrag, ta ett banklån, vad som helst.
Sedan ser du fan till att se,smaka,känna,uppleva precis HELA VÄRLDEN. Ha det som ditt livsmål, innan saker och ting går riktigt söder så skall jag fan ha sett pyramiderna, jag skall fan ha sett Amazonas, jag ska fan fått känna hur en riktig jävla bbq smakar i texas, jag skall fan se kinesiska muren.
Förstår du mitt tänk? Låt inte en del gå dig förbi, genom resan får du kanske större inblick som hjälper dig att komma fram till ett moget beslut. Om det fortfarande är detsamma så kan du säga att du gick ut med dunder och brak
Förstår att denna sjukdom gör dig väldigt rädd och ängslig, se för fan till att du vinner över det jävla aset i slutändan genom att göra de saker du vill innan! Sedan då du står där vid pärleporten kan du känna dig tillfreds eftersom tanken att du inte lät någon annan styra ditt liv var dig ledsagare. Det sista den jäveln skall få göra är att ha ihjäl dig.
Få se lite jävlar anamma i dig nu, kom igen!