Flashback bygger pepparkakshus!
2010-11-09, 14:29
Medlem
Men se till att utbilda dig! Duvet att tjejerna dras till pungen!

Penningpungen
Citera
2010-11-09, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehedino
Men se till att utbilda dig! Duvet att tjejerna dras till pungen!

Penningpungen
Hjälper det om jag fixar tjejer? Patetiskt...

Jag mår lite bättre jämfört som igår men är fortfarande självmordsbenägen. Detta måste få ett slut tänkte jag. Bästa vägen är att överdoseras som får mig att sluta andas. Ska kanske försöka få tag på de innan nyår
Senast redigerad av zyxos 2010-11-09 kl. 16:41.
Citera
2010-11-09, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
Jag mår lite bättre jämfört som igår men är fortfarande självmordsbenägen. Detta måste få ett slut tänkte jag. Bästa vägen är att överdoseras som får mig att sluta andas. Ska kanske försöka få tag på de innan nyår

Bra att du mår bättre. Överdoser är inte roliga. Speciellt inte då man oftast faktiskt blir ryckt tillbaka till livet. Då får du alla biverkningar och skit av det, som ex förstörda organ. Så det är inte alls jättebra. Att sluta andas är väldigt ångestfyllt och inte alls skonsamt då man kan känna allt skit som går fel i kroppen.
Citera
2010-11-09, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Comatose
Bra att du mår bättre. Överdoser är inte roliga. Speciellt inte då man oftast faktiskt blir ryckt tillbaka till livet. Då får du alla biverkningar och skit av det, som ex förstörda organ. Så det är inte alls jättebra. Att sluta andas är väldigt ångestfyllt och inte alls skonsamt då man kan känna allt skit som går fel i kroppen.
Ja, jag kommer nog ångra mig i sista stunden. Men det är väl människans naturliga känslan och det känns skönt att få slut på allt. Hoppas på reinkarnationen
Citera
2010-11-09, 20:43
Medlem
Citat:
Ja, jag kommer nog ångra mig i sista stunden. Men det är väl människans naturliga känslan och det känns skönt att få slut på allt. Hoppas på reinkarnationen
:S
Jag ångrar mig hela tiden. Velar som fan faktiskt. Och ibland så kan det kännas rätt bra att ha den där känslan av att vilja stanna kvar.
Citera
2010-11-09, 21:06
Medlem
Nena85s avatar
Vad är det med alla som vill ta livet av sig nu för tiden på FB? Fungerar inte den svenska psykiatriverksamheten som den ska?
Citera
2010-11-09, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nena85
Vad är det med alla som vill ta livet av sig nu för tiden på FB? Fungerar inte den svenska psykiatriverksamheten som den ska?

Nix. Funkar inte alls. Men så har det väl alltid varit? Eller? Jag tycker det är BRA att de som känner så här säger det istället för att hålla det inne. Att skriva det är ett sätt att be om hjälp. Det är första steget för att hitta tillbaka till livet.
Citera
2010-11-09, 23:04
Medlem
Citat:

Jag hade en vän som hoppade. Det ångestskriket han hade när han insåg vad som var på väg att hända och att han inte kunde ångra sig var inte roligt.
Citera
2010-11-09, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nena85

Nej, det gör den inte. Jag fick träffa de bara två, kanske 3 gånger. Har ringt de flera gånger, Bett de ringa mej, utan resultat.
Senast redigerad av finkille 2010-11-10 kl. 00:42.
Citera
2010-11-10, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finkille
Nej, det gör den inte. Jag fick träffa de bara två, kanske 3. Har ringt de flera gånger, Bett de ringa mej, utan resultat.

Man måste göra det på rätt sätt... men då drar man igång en helvetes karusell med insatser och var det slutar... det kan jag rapportera om nästa år eller så om jag vet.
Citera
2010-11-10, 00:07
Medlem
crawlys avatar
Jag är också inne på tekniken lite. Det arbetas garanterat hårt på detta område runtom i världen, och med dagens relativt avancerade teknik tror i alla fall inte jag att steget är jättelångt innan vi kan skapa syntetisk syn. Ett länkexempel: http://www.sciencedaily.com/releases...1103123255.htm

Jag förmodar att hörsel kan botas på liknande sätt. Det känns i alla fall inte omöjligt, och som sagt; Det går snabbt nuförtiden.
Citera
2010-11-10, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crawly
Jag förmodar att hörsel kan botas på liknande sätt. Det känns i alla fall inte omöjligt, och som sagt; Det går snabbt nuförtiden.

Ja, det är något jag också läst någonstans. Att det går att återskapa hörsel med nåt implantat för dem som en gång har hört. Det går inte för dem som föds döva för deras hjärna har aldrig uppfattat ljud och saknar de funktionerna. Men jag vet inte om det bara är forskning än eller om det verkligen görs sådana operationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in