• 14 097 online
  • 1 134 305 medlemmar
  • 58 809 187 inlägg
2010-11-08, 04:30
Medlem
Hej

Jag har relativt nyligen bestämt mig för att ta mitt liv. Jag svalde nyligen dryga 50 stilnoct (10mg) och ca 40 Xanax (10mg).

Nu sitter jag här och väntar på döden, glädjefullt nog, har velat en lång tid och nu är tiden inne.

Så vad händer med mig nu? Lever jag vidare i ett nytt helvete eller raderas mitt medvetande?
Citera
2010-11-08, 04:33
Medlem
illegalthoughtss avatar
ring 112
Citera
2010-11-08, 04:34
Medlem
FiskOdlarns avatar
Hoppas verkligen du ljuger, annars är det väldigt tragiskt. Vad fick dig att välja självmord?
Citera
2010-11-08, 04:37
Medlem
GroteskFlesks avatar
tycker du borde ringa efter ambulans på en gång!!!
ta inte ditt liv... vad har fått dig att ta detta beslut?
Citera
2010-11-08, 04:38
Medlem
Läskigs avatar
Antagligen spyr du upp hälften och vaknar upp med leverskador och ännu mer problem än innan, ring 08-702 16 80 eller 112 istället, att prata av sig när man mår som mest skit brukar kännas bättre, och när andra personer inser hur risigt man faktiskt mår så brukar de ta en på allvar och ge en ordentlig hjälp, så snälla ring till någon jourlinje och prata av dig innan i alla fall.
Citera
2010-11-08, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiskOdlarn
Hoppas verkligen du ljuger, annars är det väldigt tragiskt. Vad fick dig att välja självmord?

Jag är helt enkelt inte skapad för detta liv, mina tankemönster anpassar sig inte ultimat tills samhällets förutsättningar b.la. Oavsett vem du är vilken intilligens du har är du fortfarande en slav under samhällets krav, och jag är rädd att jag inte passar in där.
Citera
2010-11-08, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Läskig
Antagligen spyr du upp hälften och vaknar upp med leverskador och ännu mer problem än innan, ring 08-702 16 80 eller 112 istället, att prata av sig när man mår som mest skit brukar kännas bättre, och när andra personer inser hur risigt man faktiskt mår så brukar de ta en på allvar och ge en ordentlig hjälp, så snälla ring till någon jourlinje och prata av dig innan i alla fall.

Har druckit en del anti-kräkmedel och hackat ner läkemedlet i mer anpassad form.

Jag har provat psykiatriker, psykologer, terapeuter, det mesta som går, men utan resultat.
Citera
2010-11-08, 04:45
Avstängd
snälla gör inte så mot dig själv.. ring hjälp omedelbart.. ge mig ditt nr så kan jag komma nu till dig vart du än är.. du är inte ensam.. snälla
Citera
Medlem
illegalthoughtss avatar
Men om du inte passar in här (dvs Sverige)
Samla ihop lite pengar och dra till ett annat land, gärna varmare.
Där är menatliteten oftast annorlunda än Sveriges gråa, trista, jantelags, lagom samhälle.

När du sen byggt upp dig själv kan du återvända..

Om du vill...

Varför inte bara fly landet för gott och hitta en fru/man och skaffa familj.
Börja om från början och skapa dig den tillvaron DU vill ha.
Citera
Medlem
Apan-N1s avatar
Men för fan!

Ska du ta ditt liv behöver du inte göra någon tråd om det.
Och om du gör tråd kan du ju ta och lägga upp uppgifter om vart du är så ambulance kan komma fram rätt fort!

Och ett tips innan som skulle vara bra! Ring 112 och meddela ca 5-10 min innan du börjar hägningen/dra i dig tabbelter/eller vad du tänkt göra!

Lycka till! och hoppas du får hjälp!
Citera
2010-11-08, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av internazionale21
snälla gör inte så mot dig själv.. ring hjälp omedelbart.. ge mig ditt nr så kan jag komma nu till dig vart du än är.. du är inte ensam.. snälla

Det tråkiga är att du inte menar det och om du väl gör det, så behövs det fler som du.
Citera
2010-11-08, 04:49
Medlem
Naturaltilts avatar
Hur mår du nu?
Citera