• 1
  • 2
2010-11-07, 00:03
Bannlyst
Vad har hänt med det? köpte en dosa idag och när man öppna dosan så lukta det nästan surt om det och kemiskt som satan sen var det hur blött som helst, det har det inte varit dom gånger jag köpt det förut och det är dock inte många gånger men sen såg jag också att det stog under på dosan att det var 42g istället för 45g. Någon annan som märkt något?
Citera
2010-11-07, 00:06
Medlem
Naftiss avatar
Aldrig märkt det, du måste ha fått något måndagsexemplar. Ta och kontakta reklamationen så får du ett par dosor tillbaka.
Citera
2010-11-07, 00:48
Medlem
Mr.Chis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av griskrister
Vad har hänt med det? köpte en dosa idag och när man öppna dosan så lukta det nästan surt om det och kemiskt som satan sen var det hur blött som helst, det har det inte varit dom gånger jag köpt det förut och det är dock inte många gånger men sen såg jag också att det stog under på dosan att det var 42g istället för 45g. Någon annan som märkt något?

Reklamera dosan som Naftis säger, reklamerade en dosa skruf stark white och fick hem 3 nya dosor 2 dagar efter.
Citera
2011-01-12, 00:20
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:

Skruf håller på att installera sig i en ny fabrik, och har därför just nu lite kvalitetsproblem med sitt snus.
Citera
2011-01-12, 02:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Skruf håller på att installera sig i en ny fabrik, och har därför just nu lite kvalitetsproblem med sitt snus.
Hur vet du det? du råkar inte jobba på Skruf?
Citera
2011-01-12, 07:42
Medlem
Rakiis avatar
Är det bara jag eller har inte Skruf-snuset alltid luktat lite surt?
Citera
2011-01-12, 15:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Är det bara jag eller har inte Skruf-snuset alltid luktat lite surt?
Nja det tycker jag inte dock är det ingen favorit snuset är alldeles för torrt och grovmalt i lös format och portionerna är oftast jävligt sunkiga.
Citera
2011-01-12, 15:51
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Nja det tycker jag inte dock är det ingen favorit snuset är alldeles för torrt och grovmalt i lös format och portionerna är oftast jävligt sunkiga.

Tycker inte heller som snuset, har däremot inte prövat lössnuset men har å andra sidan ingenting emot grovmalet snus. Portionerna som du säger är nog bland det vidrigaste på marknaden.
Citera
2011-01-12, 17:02
Medlem
Citat:
Hur vet du det? du råkar inte jobba på Skruf?
Jag kan ge klar tecken på det, känner ett par personer som jobbar på skruf i sävsjö småland.
Citera
2011-01-12, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jacob21jacob
Jag kan ge klar tecken på det, känner ett par personer som jobbar på skruf i sävsjö småland.
Okej, men tacka gudarna för att SM finns iaf dom vet hur snuset skall göras även när dom har varit i nya fabriker.
Citera
2022-05-22, 13:13
Varför är Skruf Stark Lös så svår att få tag på i vanliga affärer?

Budgetvarianten Knox Lös finns överallt (inget fel på den).

Någon som vet någon kedja med fysiska butiker som säljer den första?
Citera
2022-05-22, 15:33
Medlem
Sqeptisks avatar
En "Skruf lös" alltså? Hmm
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto