Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2014-09-11, 02:29
  #37
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Vad är AVC..?

http://www.avclub.com/tv/
Citera
2015-04-24, 17:45
  #38
Medlem
.Sensejs avatar
Tänkte tipsa om att nya, tillika sista säsongen (s07) är igång igång nu, inne på andra avsnittet, men som vanligt inget större intresse här. Börjat helt okej.
__________________
Senast redigerad av .Sensej 2015-04-24 kl. 17:47.
Citera
2015-04-25, 16:45
  #39
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Sensej
Tänkte tipsa om att nya, tillika sista säsongen (s07) är igång igång nu, inne på andra avsnittet, men som vanligt inget större intresse här. Börjat helt okej.
Avsnitt nummer 2 ska väl komma nu först på söndag? Jag har inte hittat det än i alla fall. Du får gärna länka.
Citera
2015-10-12, 12:44
  #40
Medlem
Luriosans avatar
Jag har snart sett klart säsong 2 och det är ett perfekt tidsfördriv när jag jobbar natt på ett vårdboende. Väldigt underhållande serie (än så länge...) som får mig att dra på smilbanden flera gånger tyvärr är inte intresset stort för serien i mina bekantskapskretsar så har inte någon att diskutera serien med.

Zoey är den karaktär jag tycker minst om. Jävligt störande person som man hade kunnat ta bort ur serien för jag tycker inte hon tillför någonting. Min favoritkaraktär är dr. O'Hara och jag älskar detaljen att hon bor permanent på ett hotell
Citera
2015-10-12, 16:39
  #41
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luriosan
Jag har snart sett klart säsong 2 och det är ett perfekt tidsfördriv när jag jobbar natt på ett vårdboende. Väldigt underhållande serie (än så länge...) som får mig att dra på smilbanden flera gånger tyvärr är inte intresset stort för serien i mina bekantskapskretsar så har inte någon att diskutera serien med.

Zoey är den karaktär jag tycker minst om. Jävligt störande person som man hade kunnat ta bort ur serien för jag tycker inte hon tillför någonting. Min favoritkaraktär är dr. O'Hara och jag älskar detaljen att hon bor permanent på ett hotell

Jag tyckte den höll hela vägen. Aldrig ett mästerverk men konstant underhållande och det räcker långt.
Citera
2019-04-10, 08:56
  #42
Medlem
Såg sista avsnitten på Svt play igår. Ofattbart ointresse i pressen för en bra serie. Tex det att tidningarna skriver att det handlar om en drogberoende LÄKARE.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback