2012-03-28, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burninghell
man blir ju trött ...
för det är så typiskt att ALLA NEGRAR beter sig så här, varför ska dom komma hit och ta våra pengar,bråka,klaga,tjafsa och förstöra sverige! vi sträcker ut våra händer för att välkomnande mottaga dessa parasiter och vad får sverige tillbaka ?
och man kan inte få tag på dessa jävla apor heller eftersom att man är rasist om man säger något åt dom! man blir ju bara rent ut sagt äcklad av sånt här. jävla negrer stick tillbaka till era länder som det är "krig och fattidom" i eller sitt och tig.

Jag blir så jävla trött på människor som dig. Du tycker alltså att den mörkhyade mannen skall ta det? Jag försvarar honom inte på något sätt för det är alltid fel att ta till fysiskt våld. Men vi är alla människor och det är klart du blir arg om någon kränker dig när det dessutom är ett grovt ord som neger och mannen är berusad tyckder jag att villkorlig dom för ett par slag i ansiktet inte är fel alls.

Så snälla sluta sitt så mycket framför flashback denna sida förvandlade mig nästan till en rasist ett tag men tack gud att jag hittade tillbaka till den riktiga världen där alla svarta inte är onda där alla invandrare inte tar bidrag där alla invandrare inte är kriminella och där alla muslimer och judar inte är onda.
Citera
2012-03-29, 01:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av burninghell
man blir ju trött ...
för det är så typiskt att ALLA NEGRAR beter sig så här, varför ska dom komma hit och ta våra pengar,bråka,klaga,tjafsa och förstöra sverige! vi sträcker ut våra händer för att välkomnande mottaga dessa parasiter och vad får sverige tillbaka ?
och man kan inte få tag på dessa jävla apor heller eftersom att man är rasist om man säger något åt dom! man blir ju bara rent ut sagt äcklad av sånt här. jävla negrer stick tillbaka till era länder som det är "krig och fattidom" i eller sitt och tig.

Nu är du jävligt fel ute!

Det finns massvis med snälla och gosiga negrer, blattar, ziggisar och andra folkslag, problemet är att vi importerar krigsskadade människor och då blir felmarginalen större än vad vi är vana vid.

Sverige skulle ha förberett sig bättre och ha bättre vägar än vi har idag för dessa invandrare. Men som vanligt blir Sverige tagna på sängen. Och vi som duktiga dumma Svenskar så accepterar vi detta istället för att kräva avgångar och förändringar!
Citera
2012-03-29, 02:21
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka

Citat:
Ursprungligen postat av Krystall

Ni ungdomar som hänger här vet inte hur det var innan mångkulturen fick sitt fäste i detta land. Jag har sett den negativa utvecklingen genom mångkulturens intåg från 70-talet och framåt.

Jag har sett hur det blir allt jävligare i mångkulturens kölvatten och jag ser inget stopp på den utvecklingen. Sverige agerar inte, ingen tar fasta på vad som skett, vad som sker eller bryr sig om vad detta kommer att sluta som.

Det finns ingen plan eller investering för en bättre framtid. Min bedömning är att det tyvärr är för sent. Detta har pågått för länge och vi kan inte längre ”vrida tillbaka” till ett ”riktigt” Sverige som det en gång var eller kunde ha varit.

Man kan önska alla djävlar som är skyldiga till denna negativa och troligen oåterkalleliga utveckling får lida för det. Här kan jag garantera att många kommer att få lida, men inte i huvudsak de som var mest skyldiga.

Det blir att alla får lida för accepterandet att tillåta utvecklingen av mångkultur i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in