1. Stockholm (Otrevliga människor, ytliga, dyrt, men framförallt är det en deprimerande miljö, WT-staden nummer 1)
Började faktiskt gapskratta när jag såg vad som hamnat högst upp på listan och varför. Du kan verkligen inte vart mycket i Stockholm. Jag kan säga dig och alla andra som har samma SJUKT FÖRDOMSFULLA syn på denna väldigt vackra stad att så inte är fallet. Kanske om du bara räknar T-Centralen och andra nordliga innerstads delar till Stockholm kan det ju vara så men det är i såna fall en otroligt grov generalisering.
Jag är själv född och uppvuxen på Södermalm och har bott hela mitt liv här och dem enda gångerna jag har stött på någon sån här "typisk" stockholmare är under rusningstrafik i tunnelbanan då ALLA är jättetrötta. Bara man ser trevlig ut så kan man lätt få kontakt med vem som helst.
Jag har ingen aning om vart du har fått tanken om att vi skulle vara ytliga ifrån. Det enda jag kan tänka mig är att du, när du har varit här, har hamnat i fel sällskap. Om man ska hålla på och vara ytlig i en så stor stad som Stockholm så kommer man ju tillslut explodera eller något eftersom det finns så otroligt mycket olika sorters människor och personligheter här. Kort sagt, det går inte att vara ytlig här eftersom man då knappt kommer få tid till något annat.
Dyrt? Ja det kanske inte är lika billigt som Ullared men att säga att det är dyrt tycker jag nog är lite av en överdrift då det finns många billiga köpcentrum lite överallt här också.
Att säga att det är en deprimerande miljö är bara komiskt.
Hur du får in WT i sammanhanget är för mig ett mysterium.
/Stolt Stockholmare