Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-29, 21:31
  #217
Medlem
RonBurgundys avatar
Någon som vet hur det gick ikväll på FFC? Jag är väldigt besviken över att ingen av mma-sidorna rapporterar
Citera
2011-10-29, 22:58
  #218
Medlem
cconnyws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonBurgundy
Någon som vet hur det gick ikväll på FFC? Jag är väldigt besviken över att ingen av mma-sidorna rapporterar
Han vann tydligen. Kollade loggen på hans FB och då var det en del som gratulerade till vinsten. Hur han vann vet jag inte.
Edit: Såg nu att Kimura rapporterade resultaten för drygt en timme sen
Vinst för Mange på kimura i första ronden.
__________________
Senast redigerad av cconnyw 2011-10-29 kl. 23:01.
Citera
2011-10-30, 06:11
  #219
Medlem
RonBurgundys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cconnyw
Han vann tydligen. Kollade loggen på hans FB och då var det en del som gratulerade till vinsten. Hur han vann vet jag inte.
Edit: Såg nu att Kimura rapporterade resultaten för drygt en timme sen
Vinst för Mange på kimura i första ronden.
Härligt! Tack för infon Det gjorde min söndagsmorgon . Han är den typen som man verkligen unnar att kunna leva på sin passion.
Citera
2011-10-30, 22:20
  #220
Medlem
såg det live, tog ner honom nästan direkt, nästan ut från ringen, sen omstart och sub väldigt kort inpå, kändes som britten inte gillade omstarten...
Citera
2011-10-30, 22:26
  #221
Medlem
vivalamexicos avatar
den här killen är väl skön och så, men har inget i ufc att göra. vi tjänar inte mycket på att slänga in massa mediokra svenskar i ufc, för det finns nog inte marknadsmässigt intresse för att fylla till bredden med skandinavier.
Om cedenblad tar sig in är det nog på bekostnad av en annan.

finns det inte mer lovande unga fighters som kanske inte kommer lyckas, men som har potential? typ som alexander gustafsson såg ut en gång i tiden.
Akira, Jycken, Reza.. de har inget i ufc att göra. De blir som bäst bottenskrap.

Papy känns bättre. Jag tror han har stor chans att misslyckas, men samtidigt har han en stil som kan överraska.
Citera
2011-10-30, 23:09
  #222
Medlem
RedCrabs avatar
Magnus till UFC? Glöm det! Han snackar så otroligt mycket den mannen.

Här är matchen
http://www.youtube.com/watch?v=lOezIeWaWj8
__________________
Senast redigerad av RedCrab 2011-10-30 kl. 23:12.
Citera
2011-10-31, 15:41
  #223
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedCrab
Magnus till UFC? Glöm det! Han snackar så otroligt mycket den mannen.

Här är matchen
http://www.youtube.com/watch?v=lOezIeWaWj8
Inte det? men du en mängd med stalltips om alkade finnar som borde få komma in i UFC har du förstås?

Kollade matchen, var det verkligen knock down på motståndaren? tyckte det såg ut som om han gjorde en werdum.
Citera
2011-10-31, 16:56
  #224
Medlem
RedCrabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
Inte det? men du en mängd med stalltips om alkade finnar som borde få komma in i UFC har du förstås?

Kollade matchen, var det verkligen knock down på motståndaren? tyckte det såg ut som om han gjorde en werdum.

Dan Edwards har gjort så tidigare i sina matcher, så han föll ner med flit denna gång.

Jag tror att Mikko Rupponen hade smiskat Magnus faktiskt. Fast jag måste medge att finnar inte har så starka mellanviktare, däremot två stabila fjäderviktare och lättviktare.
Citera
2011-10-31, 17:56
  #225
Medlem
barncoaching32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandat
tycker jag har ganska bra koll inom mma-världen.. men den här killen har jag missat..

Citera
2014-04-17, 06:04
  #226
Avstängd
Pullets avatar
Har ycken lagt av med karriären inom tävlingen?
Citera
2014-04-17, 09:39
  #227
Medlem
lulz123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pullet
Har ycken lagt av med karriären inom tävlingen?
Han har haft någon skada så han blev tvungen att dra sig ur en match. Nu har han iaf en ny match bokad den 31 maj i Berlin.

http://www.ufc.com/event/fight-night-berlin
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback