Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-11-02, 00:58
  #1
Medlem
HeavyPops avatar
Ni vet "fina flickor"..?
Tjejer med polokrage, kristna, äter mycket frukt, duktiga i skolan, super aldrig...
Fina flickor, kort o gott.

Jag har kommit på att det är jävligt härligt att chockera dessa tjejer.
Först så ska man få den fina flickan att lite på dig. Hon ska känna förtroende för dig, eftersom du också är en "fin o duktig" person (dvs stel, mesig o allmänt lam).

Man kan t.ex helt utan förvarning fråga, "Hej, vill du knulla med mig idag?".
Det är även kul att berätta att man tidigare var kriminell, "ja, jag gjorde lite bus innan, rånade några värdetransporter och levde lattjo lajbans".
Det är jävligt skoj att se deras chockade miner efteråt!
Någon mer som njuter av att göra så här emot fina flickor?
Citera
2010-11-02, 01:00
  #2
Medlem
apatileos avatar
Jag, trångsynta människor i allmänhet är riktigt roligt att jävlas med!
Citera
2010-11-02, 01:00
  #3
Medlem
haha, låter så otroligt skönt att säga så. Men nej, har aldrig sagt så och tvekar på att göra det haha, men när jag är full så kanske
Citera
2010-11-02, 01:01
  #4
Medlem
robban200s avatar
Verkar som mycket jobb bara för att chokera dem litegranna.
Citera
2010-11-02, 01:02
  #5
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Bah! Att chockera "fina" människor är till för mesar.

Själv tycker jag att det är roligare att driva med människor som redan anser sig vara så jävla härdade och badass och driva dessa till ett chockerat tillstånd.
Citera
2010-11-02, 01:03
  #6
Medlem
Håller med, det är jävligt roligt.

Lärde känna en tjej i min förra klass som var en riktigt sån fin tjej, hennes mamma jobbade på skolan också. Lärde känna henne sen bestämde vi en dag att vi skulle se på film hemma hos henne. Jag skulle skoja lite med henne och det hela slutade med att jag ströp henne med ett hopprep.
Citera
2010-11-02, 01:04
  #7
Avstängd
vad är det roliga med deras chock reaktioner?? finner inget intressant i den här frågan... hur gammal är du 15 kanske?
Citera
2010-11-02, 01:05
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Bah! Att chockera "fina" människor är till för mesar.

Själv tycker jag att det är roligare att driva med människor som redan anser sig vara så jävla härdade och badass och driva dessa till ett chockerat tillstånd.

Ännu roligare att chockera de människor som anser sig vara så badass att de kan chocka de människor som anser sig vara härdade och badass
Citera
2010-11-02, 01:07
  #9
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagharingaben
Ännu roligare att chockera de människor som anser sig vara så badass att de kan chocka de människor som anser sig vara härdade och badass

Jo det tror jag säkert. Kruxet är bara att lyckas med det.
Citera
2010-11-02, 01:09
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Jo det tror jag säkert. Kruxet är bara att lyckas med det.

Pappan till flickan jag ströp ansåg sig vara ganska badass med han blev ganska chockad när han märkte att jag strypt hans unge
Citera
2010-11-02, 01:12
  #11
Medlem
elleps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagharingaben
Håller med, det är jävligt roligt.

Lärde känna en tjej i min förra klass som var en riktigt sån fin tjej, hennes mamma jobbade på skolan också. Lärde känna henne sen bestämde vi en dag att vi skulle se på film hemma hos henne. Jag skulle skoja lite med henne och det hela slutade med att jag ströp henne med ett hopprep.


Hahaha, hade gärna velat höra hennes redogörelse över den, säkerligen minst sagt, oväntade vändningen.
Citera
2010-11-02, 01:13
  #12
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robban200
Verkar som mycket jobb bara för att chokera dem litegranna.

Tro mig, det är värt det!

Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Bah! Att chockera "fina" människor är till för mesar.

Själv tycker jag att det är roligare att driva med människor som redan anser sig vara så jävla härdade och badass och driva dessa till ett chockerat tillstånd.

Det är lite svårare, men det kan också vara kul.

Citat:
Ursprungligen postat av jagharingaben
Håller med, det är jävligt roligt.

Lärde känna en tjej i min förra klass som var en riktigt sån fin tjej, hennes mamma jobbade på skolan också. Lärde känna henne sen bestämde vi en dag att vi skulle se på film hemma hos henne. Jag skulle skoja lite med henne och det hela slutade med att jag ströp henne med ett hopprep.

Dog hon? Tog du henne i tvåan? Du skulle gått rakt på sak och frågat du fick knulla henne

Citat:
Ursprungligen postat av Blador
vad är det roliga med deras chock reaktioner?? finner inget intressant i den här frågan... hur gammal är du 15 kanske?

Jag är 25.
Det roliga med deras chock reaktioner är att de blir så jävla PAFFA! :O

Citat:
Ursprungligen postat av jagharingaben
Pappan till flickan jag ströp ansåg sig vara ganska badass med han blev ganska chockad när han märkte att jag strypt hans unge


Berätta mer :P
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback