Skogsturken är ju originalet, sådant väljer man inte bara bort i en handvändning. Han hade sin vita skjorta på sig, spillde saft och undrade vad fuck han skulle göra. Självklart skulle han tvätta den. Vidare ville han ge stryk till den som kastade och i sann Sherlock Holmes-anda ville han snoka igenom bevismaterialet i jakt efter busen. "Dn-sm-ksta-skfstrik" är något som bör pryda våra svenska enkronor om man frågar mig.
Foghelturken blev en favorit genom första titten, den ängslan han känner är obetalbar och han vill så gärna foghelns bästa trots att den är död. Stendöd.
Laserturken har bilen full med grejor, han ska klippa tunk, klippa öron och överlämna en huvudlös lasermannenkopia till Polisen (som han i övrigt är större än). Alla med samma... namn, efternamn... Vem, efternamn... Samma efternamn till han ska få följa med på färden. Turken som blev svensk medborgare. Medborgaren som blev Laserturken. Laserturken som trotsade hela rättsväsendet och ska göra kaoz (med han).
Dött lopp och det går inte välja. Alla andra turkar bleknar i jämförelse om jag får säga mitt.
Senast redigerad av Herrtrosa 2010-11-03 kl. 14:50.
Jag hade dödat för att se en showdown mellan knullturken och skogsturken. Skogsturken är ju originalet och därmed legenden, men knullturken.. ja, fy fan, knullturken. Wow.
Här kan ni beskåda den aplika orgelturken (som fått sitt namn eftersom han klättrar upp i orgeln när dansk polis kommer för att avhysa honom och hans lierade)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!