Citat:
Ursprungligen postat av sursomfan
Det lustiga är dock att Scepter var i farten och delade ut en varning utanför sitt eget forum tidigare och då fick jag "veta" att moderatorerna inte har något eget forum utan kan härja överallt. Jag har tyvärr inte länk men någon kanske vet?
Jo jag kommer ihåg händelsen men jag orkar inte leta upp tråden, jag tror att jag kan svara dig ändå.
Vi kan inte "härja" överallt, vi kan inte låsa eller flytta trådar i andra forum än i våra "egna". Men om t.ex. jag upptäcker ett eventuellt regelbrott i ett forum som jag inte modererar så kan/får jag iaf ta upp det till diskussion/omröstning i Outlaw. Om vi där kommer överens om att ett regelbrott begåtts så kan/får jag utfärda varningen om inte berörd moderator kan eller hinner. Detta för att inte det skall dra ut på tiden för mycket.
btw. Även om ett regelbrott begåtts i något av "mina" forum så skall jag ta upp det till diskussion och omröstning i Outlaw innan en eventuell varning delas ut. Detta för att alla skall få så rättvisa bedömningar som möjligt. Min personliga åsikt om en person ska inte få avgöra. Detta gäller förståss alla moderatorer.