• 30 296 online
  • 1 152 920 medlemmar
  • 59 645 288 inlägg
  • 1
  • 2
2010-11-01, 13:32
Medlem
hanmedkunskapens avatar
Så här liggere till! Skejtade back in the days men har lagt det hela på hyllan för ett par år sen. Såg att det kommit ut ett spel som heter Tony Hawk Shred och funderar om det e värt att köpa till 360.

Nån som har spelet eller testat det? Undrar om det kan va kul. Ere lika kul som de verkliga upplevelserna med brädan och borträknat att man själv slipper göra illa sig så ere ju grymt

Vad tror ni? Nån som provat eller har spelet? Skriv gärna!

För er som inte vet vad jag snackar om har ni trailern härhttp://www.youtube.com/watch?v=7XmzfoNvzls
Citera
2010-11-01, 13:45
Medlem
Sixfeetunders avatar
Jag har inte spelat det själv personligen, men min egen uppfattning av Tony Hawks skatespel är ju inte direkt positiv.
Jag har själv skateat och jag avskyr verkligen Tony Hawk-spelen då de inte är realistiska någonstans.

Som du ser på trailern så flyger man ju äckligt högt upp i luften och gör omöjliga trick och grabs och grindar flera mil långt..

Nej, söker du ett realistiskt skatespel kan jag bara rekommendera EA Games "Skate"-serie.

Är du dock ute efter själva "shredbrädan" så kan jag förstå dig, men jag skulle nog våga gissa på att den håller samma kvalité som Nintendo Wiis accessoarer där då de oftast är totalt värdelösa.

Allting ser ju oftast alltid bra ut på trailern.
Citera
2010-11-01, 13:46
Medlem
Defunctuss avatar
Första Tony Hawk spelet som kom ut till psX var riktigt grymt sedan dess har dom bara blivit sämre och sämre enligt mig.
Citera
2010-11-01, 14:00
Medlem
hanmedkunskapens avatar
I see! Dock ere ju brädan jag fattat tycke för.. Men skulle vilja veta mer av kvaliten på sensorerna där osv.. Att man kan grina flera mil är däremot lite orealistiskt etc. Men å andra sidan ere mest brädan jag ser som ett roligt tidsfördriv! Kanske lite nördigt men men
Citera
2010-11-01, 16:00
Medlem
FrasseFloyds avatar
Länktips -> Dator och konsol: Spel

/moderator
Citera
2010-11-01, 17:46
Medlem
Little.Geezers avatar
Som sagt, satsa på spelet Skate. Mycket realistiskt
Citera
2010-11-02, 17:53
Medlem
Schampoflaskans avatar
Såg riktigt tråkigt ut tbh.
Citera
2010-11-02, 22:25
Medlem
hanmedkunskapens avatar
ingen som har testat det?
Citera
2010-11-03, 00:01
Medlem
THPS 1-4 + Underground var bra. Sen gick det utför uta bara helvete! Tvivlar på att detta är något att hänga i granen.
Citera
2010-11-03, 09:38
Medlem
Jonipoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ununoctium
THPS 1-4 + Underground var bra. Sen gick det utför uta bara helvete! Tvivlar på att detta är något att hänga i granen.

Ja, herrejävlar, jag minns på den gamla goda tiden då THPS3 skulle släppas och inte så många hade fått PS2 än. Man satt inne på sitt sega modeminternet och tankade ner 600x800 stora bilder från spelet på ign och drömde sig bort....
Citera
2010-11-07, 23:30
Medlem
ganjamajas avatar
Självklart kommer det inte vara bra om man tittar tillbaka på de äldre spelen + alla omöjliga trick kommer det att kännas rätt orealistiskt men spel är ändå spel och för verklighets trogna spel blir nästan jobbigt.

Jag tror att det kan vara ett nyhetens behag skit roligt i början men man lessnar nog på den där brädan efter ett tag.

tony hawk shred går det ju även att spela snowboard och det var det som gjorde att jag blev sugen, Hur många bra snowboard spel finns det? Jag kommer handla direkt efter nyår när man fått lite pengar av släkten kommer med uppdatering då
Citera
2010-11-08, 13:24
Medlem
hanmedkunskapens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganjamaja
Självklart kommer det inte vara bra om man tittar tillbaka på de äldre spelen + alla omöjliga trick kommer det att kännas rätt orealistiskt men spel är ändå spel och för verklighets trogna spel blir nästan jobbigt.

Jag tror att det kan vara ett nyhetens behag skit roligt i början men man lessnar nog på den där brädan efter ett tag.

tony hawk shred går det ju även att spela snowboard och det var det som gjorde att jag blev sugen, Hur många bra snowboard spel finns det? Jag kommer handla direkt efter nyår när man fått lite pengar av släkten kommer med uppdatering då

Nice! Ser fram emot update
Citera
  • 1
  • 2