Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-01, 11:39
  #1
Medlem
carlinhos avatar
Nu är det så att jag försökte rädda min gamla hårddisk ifrån en dator vars grafikkort brann upp för ungefär ett år sedan.

I alla fall så kommer jag in i själva hårddisken och kan se Program , Documents and settings, Windows osv ja ni fattar.

Dock så är alla mappar utom Användare, documents and settings och Windows blåfärgade, alltså själva texten. Och alla dessa utom just de tre nämnda går att komma in på.

Följde f.ö denna How to take ownership of a file or a folder in Windows XP nyss även fast jag kör på WINDOWS 7 ULTIMATE 64bitars. Detta gjorde så att jag åtminstone kom in i D&S mappen, men problemet är att ingenting finns där?! Förutom de filer som fanns på min dator redan innan

Vet att det är dåligt skrivet, men jag har kommit på att det finns viktiga saker på den hårddisken och skulle gärna vilja få det löst så fort som möjligt..

Någon som har en aning?
Citera
2010-11-01, 13:54
  #2
Medlem
hasenfrasens avatar
GetDataBackNTFS
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback