Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-11-01, 07:59
  #1
Medlem
doggydees avatar
Är ute efter plantor/örter/piller (gärna lagliga) som förstärker drömmandet och får en att komma ihåg vad man drömt på morgonen. Melatonin ska funka vad jag har hört, och det gjorde det för mig några gånger i början men inte längre. Det ska även finnas en hel del växter som man kan köpa online som är till för just detta, vet dock inte vilka. Någon som har tips?

Alternativt om ni har tips på att få dessa effekter utan att ta något läkemedel av något slag.
Citera
2010-11-01, 10:29
  #2
Medlem
NaturalBornChillers avatar
Önskar jag kunde berätta varför jag kommer ihåg mina drömmar hela tiden. Den senaste veckan har jag kommit ihåg allt. drömde inatt, sen vaknade jag upp och kom ihåg allt och sen somnade jag om. Sen drömde jag att jag berättade om drömmen för en polare som hade varit med i drömmen innan, det var rätt sjukt.

Vet inte direkt vad det kan bero på men jag har feber just nu och har börjat med Mirtazapin så det kan ju vara nåot av det?
Citera
2010-11-01, 18:35
  #3
Medlem
Adks avatar
Beställ hem Damiana och gör thé på. Funkade för mej iaf, fick väldigt konstiga drömmar och upplevde att jag sov lite bättre.
Citera
2010-11-01, 19:05
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adk
Beställ hem Damiana och gör thé på. Funkade för mej iaf, fick väldigt konstiga drömmar och upplevde att jag sov lite bättre.


Afrikansk Drömört är knepet.

MVH
Fröken Frid :>
Citera
2010-11-01, 19:11
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NaturalBornChiller

Vet inte direkt vad det kan bero på men jag har feber just nu och har börjat med Mirtazapin så det kan ju vara nåot av det?

Har just börjat med den med.Och jag kommer då ihåg mina drömmar bättre nu.Och drömmer helt skruvade saker med.

så det kanske kan vara något för TS
Citera
2010-11-01, 19:19
  #6
Medlem
CXTs avatar
Vitamin b6! Finns på hälsokosten, kostar typ ingenting.
Citera
2010-11-01, 19:35
  #7
Medlem
crewzs avatar
Krypton hjälper till en hel del tycker jag..
Och det att komma ihåg så är det faktiskt en sak man kan träna upp också
Citera
2010-11-02, 02:15
  #8
Medlem
Slingshots avatar
Lucid dreams på GBL/GHB är helt fantastiskt, du kan ibland styra drömmarna.
Citera
2010-11-02, 10:23
  #9
Medlem
Köp en ask nikotinplåster, sätt ett plåster i vardera tinning och kanske ett par på armarna också... gå och lägg dig... DRÖM HELT GALET!
Citera
2010-11-02, 10:42
  #10
Medlem
N2O/THCs avatar
Det är gråbo som du letar efter.
Den växer vilt i sverige och ser ut på följande vis: http://www.google.se/images?client=f...og&sa=N&tab=wi

Den kallades till och med för drömört förr i tiden.
Citera
2010-11-02, 10:52
  #11
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N2O/THC
Det är gråbo som du letar efter.
Den växer vilt i sverige och ser ut på följande vis: http://www.google.se/images?client=f...og&sa=N&tab=wi

Den kallades till och med för drömört förr i tiden.

Stämmer, har hört vänner kunniga inom området berätta om denna växt. Har även hört att det kan ge spontan utlösning i sömnen, men kan inte bekräfta, då jag inte har prövat.

Men lite sexdrömmar som får ett riktigt avslut låter ju najs

Skelört ska ha effekt på drömmar också, har för mig att den innehåller alkaloider som påminner om opiumalkaloider, men är inte helt hundra.
Citera
2010-11-02, 13:52
  #12
Medlem
Personligen drömmer jag otroligt flummiga drömmar när jag dricker Theralen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback