Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-11-01, 15:42
  #13
Medlem
pumpanyckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av novasie
Tackar tackar Ja det var inte helt dumt, det började precis när jag gått in i huset.

Fan vad härligt Önskar jag vart med. Då jag är en sån som lägger mig och sover på balkongen om det regnar ute, och har alltid velat vara i ett övergivet hus när det regnar. Speciellt det huset som pippi långstrump är i, i "pippi på rymmen". haha nu framgår jag ju som någon slags psykopat...
Citera
2010-11-01, 16:36
  #14
Medlem
91:an Karlssons avatar
Riktigt fint filmat, skön stämning. Bodde du i trakten sa du? Kanske någon anhörig eller granne som har info på hur länge huset varit obebott?
Citera
2010-11-01, 22:51
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pumpanyckel
Fan vad härligt Önskar jag vart med. Då jag är en sån som lägger mig och sover på balkongen om det regnar ute, och har alltid velat vara i ett övergivet hus när det regnar. Speciellt det huset som pippi långstrump är i, i "pippi på rymmen". haha nu framgår jag ju som någon slags psykopat...

Haha

Citat:
Ursprungligen postat av 91:an Karlsson
Riktigt fint filmat, skön stämning. Bodde du i trakten sa du? Kanske någon anhörig eller granne som har info på hur länge huset varit obebott?

Nee jag bor inte i trakten.. Var på väg hem till Stockholm då jag passerade detta hus Vore roligt dock att veta mer om historien bakom.
Citera
2010-11-02, 18:14
  #16
Medlem
Häftigt hus, snyggt filmat och musiken var väldigt passande!
Citera
2010-11-02, 22:07
  #17
Medlem
DownUps avatar
Offtopic. Vad är det för kamera du använder?
Citera
2010-11-03, 11:19
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DownUp
Offtopic. Vad är det för kamera du använder?

Filmar med Canons HDSLR kameror, 5d mark II samt 7d.
Citera
2010-11-03, 13:20
  #19
Medlem
Rodah15s avatar
Grymt filmat, riktigt kusligt hus, mysig stämning på nåt konstigt sätt
Citera
2010-11-03, 13:53
  #20
Medlem
Shroomfaces avatar
Jag blir alltid så jävla nyfiken på husets historia när jag ser sådana hus.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback