2005-10-16, 18:34
Medlem
Heinzes avatar
Ja, som rubriken lyder, vilken är den sexigaste, eller mest upphetsande scenen ni sett och i vilken film?

Fick idén till tråden när jag kollade på After the sunset med Salma Hayek när hon glider ner i ett badkar o tankarna börjar glida iväg...

Jag kommer ihåg att vi hade denna frågan uppe i skolan en gång för 10-12 år sedan och då "vann" Basic Instinct när Douglas sätter på psykologen bakifrån över en soffa.

Inget porr i denna tråd utan endast "vanliga" filmer tack Ska bli intressant att se om samma skådepelare/skådespelerska kommer upp i olika filmer, Sharon Stone ligger väl ganska bra till?
Citera
2005-10-16, 18:50
Medlem
occasuss avatar
Måste nog säga lesbo-scenen i Bound.
Citera
2005-10-16, 20:03
Medlem
Ahruons avatar
Svårt att svara på. Kanske Wild Things och scenen med Denise Richards och Neve Campbell.
Citera
2005-10-16, 20:05
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av occasus
Måste nog säga lesbo-scenen i Bound.

Deb har jag inte sett..ännu

Citat:
Ursprungligen postat av Ahruon
Svårt att svara på. Kanske Wild Things och scenen med Denise Richards och Neve Campbell.

Mmm den är riktigt nice När Denise tvättar bilen i samma film är ju lite rolig också, man kan tro att playboy har skrivit den scenen
Citera
2005-10-16, 20:10
Medlem
occasuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Deb har jag inte sett..ännu
Se den NU!
Citera
2005-10-16, 22:01
Medlem
RootMoss avatar
Inledningsscenen i Betty Blue.
Citera
2005-10-16, 22:05
Medlem
dIRe_s avatar
Något att föreslå i denna tråd kanske?

http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=252189
Citera
2005-10-16, 22:06
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dIRe_
Något att föreslå i denna tråd kanske?

http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=252189

Mmm men då får det blir lite mer drag i den! Trodde inte folk var så blyga på flashbacks filmforum
Citera
2005-10-16, 22:28
Medlem
Snövits avatar
I "A time to kill" med Matthew McConaughey. Den scenen när han kastar bomben han hittar under sitt hus. Jag vet inte varför jag tycker det är så sexigt. Han har jeans och öppen vit skjorta på sig och det är jag svag för.

En annan scen är ju vollyboll matchen i Top Gun. Jag vet inte hur många gånger jag och tjejkompisarna tittade på den när vi va i yngre tonåren.
Citera
2005-10-16, 22:31
Medlem
Bottenskraps avatar
Sexscenen i Monster's Ball mellan Billy Bob Thornton och Halle berry går inte heller av för hackor.
Citera
2005-10-16, 22:36
Medlem
a4swes avatar
Starship Troopers....längesedan jag såg filmen och jag har ingen anning om vilka skådespelare.
MEN, de befinner sig iaf på krypens planet och vid något tillfälle har "hon" töjan över huvudet.
Citera
2005-10-16, 22:38
Medlem
dIRe_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Mmm men då får det blir lite mer drag i den! Trodde inte folk var så blyga på flashbacks filmforum
Det räcker för närvarande med att få 4 nomieringar i tråden för att bli nästa omröstning. Alla omröstningar i detta forum utgår från den tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in