Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-10-28, 11:01
  #1
Medlem
Ylangs avatar
Hej.
Jag letar efter en sån vägghållare till platttv. Har en 46"
Har hittat några men de kostar 500 + och det vet jga inte riktigt om d e värt. Måste finnas någon billigare? Som kan rekomenderas oxå
Citera
2010-10-28, 11:02
  #2
Medlem
EmergencyBrakes avatar
Blir någ inte sp mycket billigare, och du vill väl ändå ha tv kvar på plats ?
Citera
2010-10-28, 11:02
  #3
Medlem
Ylangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmergencyBrake
Blir någ inte sp mycket billigare, och du vill väl ändå ha tv kvar på plats ?

Jo det vill jag gärna. Okey had einte trott de skulle vara så dyrt, jag har ju hittat påhhängare för massa tusenlappar. Varför är det så himla dyrt?
Citera
2010-10-28, 11:06
  #4
Medlem
EmergencyBrakes avatar
Det är en bra fråga, när jag skulel köpa min [ viserligen en sådan som man kan vinkla runt] så hitta jag en för 400:-, nice trodde jag men sedan när jag kom hem gick det ju för fan inte att hänga upp skiten, vart att åka tillbacks till butiken och fick jag reda på att jag var tvungen att köpa en annan för 1.200:- det sög hårt, o det endast för att den billiga endast funkar till en viss sorts modelelr :/ men det är väl som allt anant företagen vill tjäna pengar
Citera
2010-10-28, 11:07
  #5
Medlem
Ylangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmergencyBrake
Det är en bra fråga, när jag skulel köpa min [ viserligen en sådan som man kan vinkla runt] så hitta jag en för 400:-, nice trodde jag men sedan när jag kom hem gick det ju för fan inte att hänga upp skiten, vart att åka tillbacks till butiken och fick jag reda på att jag var tvungen att köpa en annan för 1.200:- det sög hårt, o det endast för att den billiga endast funkar till en viss sorts modelelr :/ men det är väl som allt anant företagen vill tjäna pengar

Helt värdelöst ju!
Citera
2010-10-28, 13:10
  #6
Medlem
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=612812
Citera
2010-10-28, 13:14
  #7
Medlem
Ylangs avatar
åh tack tack!
Citera
2010-10-28, 17:47
  #8
Avstängd
kstroms avatar
Upphängnings fästen är väldig dyra, speciellt om du vill vinkla tven lite åt alla möjliga håll!

Så jag hade köpt ett fäste som man kan vinkla tven åt olika håll, trist när tven bara sitter platt på vägen!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback