Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-04, 23:41
  #121
Medlem
amilofss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wallgren
Vilka medium har du träffat?

Jag har inte träffat något medium

Öppet sinne.
Citera
2012-08-06, 22:36
  #122
Medlem
Yatsys avatar
Jane Lyzell verka välja ut vilka skeptiker som får närvara.Det är absolut inte alla skeptiker.Förmodligen sker det någon form av utbyte mellan dom.Frågan är bara vad?Skydd?
Ja,det kan ju vara så att det hjälps till att skydda blufftron?
Citera
2012-08-07, 06:14
  #123
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yatsy
Jane Lyzell verka välja ut vilka skeptiker som får närvara.Det är absolut inte alla skeptiker.Förmodligen sker det någon form av utbyte mellan dom.Frågan är bara vad?Skydd?
Ja,det kan ju vara så att det hjälps till att skydda blufftron?
Vilka skeptiker menar du att Jane Lyzell valt ut?

Och vad menar du för "utbyte"?

Det känns som om du bara hittar på, så försök förklara om du inte gör det.
Citera
2012-08-07, 08:50
  #124
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Vilka skeptiker menar du att Jane Lyzell valt ut?

Och vad menar du för "utbyte"?

Det känns som om du bara hittar på, så försök förklara om du inte gör det.

Jag har iallafall uppmärksammat ett par skeptiker som är välkomna att besöka hennes seanser.Så det håller inte att alla skeptiker är portade.

Ja,någon form av utbyte måste det väl vara?Råskeptiker och andra som inte tror sägs ju utsöndra väldigt väldigt dåliga energier och dom är inte alls så där spontana och sjunger ,dansar och klappar händerna på seanser.
Nu var det mer en fundering inte ett påstående när det gäller utbyte.
Citera
2012-08-07, 09:43
  #125
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yatsy
Jag har iallafall uppmärksammat ett par skeptiker som är välkomna att besöka hennes seanser.Så det håller inte att alla skeptiker är portade.

Ja,någon form av utbyte måste det väl vara?Råskeptiker och andra som inte tror sägs ju utsöndra väldigt väldigt dåliga energier och dom är inte alls så där spontana och sjunger ,dansar och klappar händerna på seanser.
Nu var det mer en fundering inte ett påstående när det gäller utbyte.
Hur som helst tvivlar jag på att någon får fria händer, rigga upp några filmkameror osv.
Citera
2012-08-07, 15:04
  #126
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Hur som helst tvivlar jag på att någon får fria händer, rigga upp några filmkameror osv.
Näe,just det du nu nämner har jag heller aldrig trott.
Citera
2012-08-10, 20:11
  #127
Medlem
Yatsys avatar
Som jag har förstått så är gruppen som håller på med påstått fysiskt mediumskap inte så stor i Sverige.Så samtliga måste väl ändå vara medskyldiga,speciellt arrangörer för AÅ:s fysiska seanser.Alla vet ju att det inte finns på riktigt när dom tänker efter.Ingenting finns att ge till vanliga samhällsmedborgare att det finnas på riktigt,då finns det inte.

Offerrollen som många tar på sig blir många gånger beklämmande att läsa.Arrangörer utförde olika visitationer på deltagarna,bla.munnen innan deltagaren fick komma in.Sjukt.

Använder samtliga droger av något slag?
Citera
2017-03-09, 22:50
  #128
Medlem
Mansbarns avatar
Nån som vet ifall den här skojaren fortfarande är verksam i branschen?
Citera
2017-03-10, 23:00
  #129
Medlem
janibollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansbarn
Nån som vet ifall den här skojaren fortfarande är verksam i branschen?

Han är i full gång med kurser och annat

http://www.spiritual.se/
Citera
2017-03-21, 14:09
  #130
Medlem
Griskissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Han är i full gång med kurser och annat

http://www.spiritual.se/

Har en bekant som gick en mediumkurs för honom. Hon blev rätt missnöjd, för han satt mest och pratade om sig själv och vilket tufft liv han hade haft.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback