Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-10-27, 14:58
  #1
Medlem
En diskussionstråd kring SD:s budget och mottagningen vid presentationen.

Se live!

PI
DN
Citera
2010-10-27, 15:17
  #2
Medlem
Juleskums avatar
Varför lade man Skalin på finansfrågorna? Han håller tyvärr inte för fem öre.
Citera
2010-10-27, 15:35
  #3
Avstängd
Det här är historisk SD vänner!

Det är därför PK drevar, det är därför SD mobbas, men vi ska hålla ut! Lögnerna med Laserman I och We shall over come är slut!

Och nu sa Skalin SD vill ut ur EU när Mats Knutsson frågade
Citera
2010-10-27, 15:37
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostskivor
Det här är historisk SD vänner!

Det är därför PK drevar, det är därför SD mobbas, men vi ska hålla ut! Lögnerna med Laserman I och We shall over come är slut!

Och nu sa Skalin SD vill ut ur EU när Mats Knutsson frågade


haha jag håller med!

jag skiter fan i om dom så hade slängt fram lars emanuelsson.. nu är det payback!
Citera
2010-10-27, 15:39
  #5
Awaiting Email Confirmation
Jag tycker att Skarin är relativt duktig!
__________________
Senast redigerad av hejglenn 2010-10-27 kl. 15:42.
Citera
2010-10-27, 15:40
  #6
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av hejglenn
Jag tycker att Skalin är relativt duktig!

Eller relativt duktig.. Han är ju monoton som fan och saknar pondus - men - han är ändå helt okej.
Citera
2010-10-27, 15:41
  #7
Medlem
Hur som helst så kan man konstatera att han gör detta 100 gånger bättre än förra framträdandet i riksdagen.
Citera
2010-10-27, 15:45
  #8
Medlem
Skalin höjde sig flera snäpp nu inför frågestunden. Han lät osäker och monoton när han läste upp budgeten, men nu under frågestunden är det tydligt att Skalin är mycket kunnig.
Citera
2010-10-27, 15:51
  #9
Avstängd
Oj Skalin är riktigt tydlig med att kommuner får ingen ersättning för anhöriginvandring med däremot asylinvandring. Detta visste jag inte! Detta kommer bli intressant! Därför socbidrag ökar ?Därför arbetslöshet ökar?

Och vi där kommer spara pengar med begränsad anhöriginvandring

Tror ni någon media kommer dra upp detta? En reporter frågar, hur många invandrare anser ni idag jobbar? Återigen Skalin tydlig, hur många år det tar för en invandrare att ta ett jobb

Skalin - Jobb och sysselsättning är inget riktigt jobb

Jösses vad Skalin drar upp och konfronterar PK lögn efter PK lögn!

Skalin - Skapa 100.000 jobb - 290.000 nya människor (mandat)

Bra Johnny! Fortsätt upprepa denna lögn!! Skalin - Lönedumpning på sikt om detta fortsätter

Skalin - Man tar in städare - Överbud inom vissa sektorer

Skalin - Rut gör billigare för vissa sektioner - därav massinvandring

Skalin - Man skapar system med vilkor som inte ska anpassa svenska arbetsmarknaden

Skalin - Tar upp flyktingar, slår rekord.

Som jag väntat på detta!! Herregud! Hur ska PK media agera? Hur ska 7 klövern agera? Nej då malar man på med laserman I och II och invandrarna är offer!! Man skrapar på ytan av kostnaderna för invandringen, vad vi kan spara

Siffran av arbetslösa nyanlända invandrare är låg, vad är kostnaden för äldre arbetslösa invandrare?

Vad jag njuter just nu! Det jag röstade på SD 2010 har jag fått 100% valuta för! Var rädda kommunister, var rädda! Era lögner är slut! Ska bli intressant vad riksdagens utredningstjänst släpper!

Skalin - pengar försvinner på vägen till fattigdomsbekämpning utomlands, åtgärd mot fattigdomsbekämpning. Bistånd ska gå till dom som behöver dom

Sista meningen av Skalin är historisk

Besparandet av invandringens kostnader!
Citera
2010-10-27, 15:55
  #10
Medlem
Presentationen slut. Historiegubbe snubblar på sin egen tunga.

Men visst är situationen väldigt underhållssam? Jag menar, de frågor som ställs är ju inga uppenbara akilleshälsslaktare och det mesta är väl rätt igenomtänkt. Med tanke på vad Nederländerna fått punga ut med pengar till invandringen, borde Sverige ha en högre mycket mörk, mörk siffra.
Citera
2010-10-27, 16:01
  #11
Medlem
Fattar fortfarande inte hur partiet kan ha Skalin som talesman i finansiella frågor.Han har pondus som en klick smör.En bättre retoriker hade fullkomligt ÄGT presentationen,då argumenten och logiken i sig är så stark.
Skalin är alldeles säkert kunnig..men skall partiet röstmaximera så måste det till en betydligt bättre talare än Skalin!
Citera
2010-10-27, 16:16
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Fattar fortfarande inte hur partiet kan ha Skalin som talesman i finansiella frågor.Han har pondus som en klick smör.En bättre retoriker hade fullkomligt ÄGT presentationen,då argumenten och logiken i sig är så stark.
Skalin är alldeles säkert kunnig..men skall partiet röstmaximera så måste det till en betydligt bättre talare än Skalin!
Tror inte att ens 5 % av de 340 000 väljarna SD har, sitter och tittar på sånt här... Väldigt många utövar sina liv och märker samhällsförändringar som inga andra påpekar eller kritiserar förutom just Sverigedemokraterna - fördjupning behövs inte...

Finns även de som lyssnar på massmedia med förbehållssamhet, och tar inte allt för seriöst. Lite magkänsla över stora delar av alla partiers väljarkårer skulle jag vilja säga.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback