Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-10-27, 12:54
  #1
Medlem
Hej,

Vill ha en bra tv till ett bra pris.

Mina krav är: Full HD, 200hz. Då jag är stort fotbollfan och vill att bilden hänger med!
Citera
2010-10-27, 12:56
  #2
Medlem
Pojkvansmaterials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chippen85
Hej,

Vill ha en bra tv till ett bra pris.

Mina krav är: Full HD, 200hz. Då jag är stort fotbollfan och vill att bilden hänger med!

Har du testat att söka på internet? T.ex. pricerunner.se! IDIOT
Citera
2010-10-27, 12:57
  #3
Medlem
Failguards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojkvansmaterial
Har du testat att söka på internet? T.ex. pricerunner.se! IDIOT

+1, leta rätt på priser själv, finns gränser för hur lat man får vara
__________________
Senast redigerad av Failguard 2010-10-27 kl. 13:02.
Citera
2010-10-27, 13:37
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chippen85
Hej,

Vill ha en bra tv till ett bra pris.

Mina krav är: Full HD, 200hz. Då jag är stort fotbollfan och vill att bilden hänger med!

Som tidigare sagt finns både Pricerunner samt ---> Prisjakt vilket jag anser är den bättre prisjämförelseguiden, smaken är som baken!

Att du sedan måste ha Full HD eller HD Ready kvittar. Finns så mycket annat som är viktigare än att hänga upp sig på begrepp som dessa. Te.x Svärta har du en sak, sedan har du färgåtergivning etc etc..

Sedan är det förstås beroende på vissa faktorer som budget, alltså vad du kan tänka dig betala som mest? Samt hur stor TV är du ute efter? 42"-50"?

Kan direkt säga att allt under 50" kvittar nästan med Full HD eller HD Ready! Du kommer knappt se skillnaden om ens alls med dessa två. Så det du gör är att kolla upp några TV på topplistan i Prisjakt/Pricerunner, sedan kollar du upp tester på internet, eller så gör du det enda rätta. Att du jämför dessa i din lokala hifibutik där du bor. Tycker dina ögon att det är bra så är det bra. Tycker du inte det är bra så ja då är det helt enkelt så!

Ingen annan kan tycka som du, däremot kan vi ge referenser på vad vi tycker är bra. Själv gillar jag projektorer då man får mer "bang of the buck" men det är ju min personliga åsikt, Lycka till!

/SWE-Greven
__________________
Senast redigerad av SWE-Greven 2010-10-27 kl. 13:46.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback