40 603 besökare online
1 100 766 medlemmar • 57 338 474 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Hem, bostad & familj Relationer och samlevnad Relationer och samlevnad: allmänt
Svara på ämne
Ämnesverktyg
member-of
Medlem
Läste precis detta: http://www.aftonbladet.se/wendela/article8018792.ab

Så vad tror ni? Kommer det bli en seriös sajt eller kommer det bara bli ett ställe där kåta gubbar hänger då dom vill passa på att få ligga lite medans frugan är på tjänsteresa, storhandlar eller ligger på BB och ska föda.

(Mod får ingripa om tråden är felplacerad)

Leif.Jennekvist
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Som om det behövs en DS för otrogna. Det finns hur många DS som helst, varför kan inte otrogna fortsätta att fiska där. Att vara aktiv på en sida som just vänder sig till de som vill vänstra är ennligt mig riktigt korkat.

Hoppas sidan floppar.

nucce
Medlem
nucces avatar
Old news, men jag tror det är ganska idiotiskt att registrera sig på en site för att uppenbart vill visa sig som en otrogen idiot.

Räcker ju att tjejen hittar ens historik utan man ens varit otrogen för att få skit för något.

Detta är en flopp, precis som aftonhoran.

hash
Medlem
hashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nucce
Old news, men jag tror det är ganska idiotiskt att registrera sig på en site för att uppenbart vill visa sig som en otrogen idiot.

Räcker ju att tjejen hittar ens historik utan man ens varit otrogen för att få skit för något.

Detta är en flopp, precis som aftonhoran.

Jag håller med dig att sajten är idiotisk, men en flopp blir det knappast

stenbom
Medlem
stenboms avatar
Det lär bli som alla dessa dejtingsidor, 99% män, 1% lönnfeta, manhaftiga och snusande norrländskor.

Mikeyjames
Medlem
Mikeyjamess avatar
Var hittar man den? Inte för att jag har nån tjej, man kan säkerligen bluffa att man har en partner

Lramschtrampo
Avstängd
Lramschtrampos avatar
Flopp blir det om få reggar sig, eller som jag misstänker det; extremt fula och ointressanta tjejer. För killar kommer där vara gott om till säkert 95% som vill knulla på de få kedjerökande grisar med piercing i flabben som finns där.

Mikeyjames
Medlem
Mikeyjamess avatar
Yeah, gratis premiummedlemskap livet ut de 10 000 första reggarna

Lramschtrampo
Avstängd
Lramschtrampos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Yeah, gratis premiummedlemskap livet ut de 10 000 första reggarna

Blir väl nästa knullkontakt.se misstänker jag, dvs 95% kåta snubbar som vill ligga med de få skanken och feta paddorna som finns där, men ironiskt nog får nobben. Nej, detta kommer misslyckas såvida inte det beprövats utomlands med goda resultat.

kommando-kalle
Medlem
kommando-kalles avatar
Hörde nyss reklamen på radion. Tycker att det är högst omoraliskt att främja otrohet, det gynnar ingen. Dessutom riktar de sig mot folk "som har tappat gnistan i sitt förhållande". Om inte sidan floppar hårt så kommer den bli som knullkontakt och liknande sidor.

Europolitan
Medlem
Europolitans avatar
Vore kul om någon hackade databasen sen när det börjar bli lite folk..

Bassgore
Medlem
Bassgores avatar
Finns en sida i USA som heter AshleyMadison.com.
Har blivit skitstor och välanvänd då den garanterar diskreta affärer där bägge parter har så att säga något att förlora. Hur det funkar i praktiken vetifan men dom kör stora komersiella reklamkampanjer bl.a via Sirius Radio som har 20 miljoner subscribers...

Kan sätta pengar på att om det nu skulle finnas ett tillvägagångssätt för Svensson att ha en massa "diskreta" affärer, så att säga mer eller mindre riskfritt, så lär det bli en miljonindustri även i Sverige.

Svara på ämne
Svara Topp Dela