Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-10-25, 13:54
  #1
Medlem
JahLoves avatar
Hjälper en tjejkompis att skriva denna tråd, så det jag skriver är uppgifter ifrån kvinnan själv.

Det kommer till min vetskap idag, då jag pratar med henne på msn, hon berättar att hon va påväg hem från jobbet, i lördags morse.
Hon tar bussen som går från Stockholms central, mot Kallhäll station klockan 04:49 Lördag morgon.

Bussresan går bra, inte så mycket folk på bussen.
Hon går sedan av busshållplats Aspnässkolan / Viksjöleden, som ligger i Jakobsberg, då är klockan 05:45.
Hon börjar gå mot sitt område,med musik i hörlurarna, Allt är helt lugnt, hon ser ingen annan person ute vad hon komme rihåg, men helt säker är hon inte, i höjd med Engelbrektsvägen och Birgittavägen så känner hon obehag, hon känner sig förföljd..

Hon tittar bakåt men kan inte se någon.

Hon är framme vid sitt hus, som ligger vid Engelbrektsvägen / Folkungavägen / Birgittavägen i området vid Sjukhuset, hon går in i sin port, och tittar ut medans hon står och väntar på hissen, och ser då en man, stå o runka, när han märker att hon ser honom, så, gömmer han sig från ljuset, men han tar inte "skydd" bakom nåt, utan han skymmer bara undan från ljuset.

Hon blir då självklart rädd, med tanke på alla våldtäkter som ägt rum senaste tiden.
Hon tar hissen och när hon kommer hem, så låser hon dörren och springer sen för att kolla om han står kvar, men det gör han inte, utan han har lämnat platsen.

Sen så säger hon att en bekant till henne, som bor i Kallhäll, på Kopparvägen , Då ska samme man, dom har samma signalement (återkommer med det), men då ska han tydligen ha knackat på porten, o stått o runkat, men där har jag inte några fler uppgifter än så.

Signalementet på den här mannen är igentligen inte heller så jätte bra men de KAN ju varit någon som sett honom i området Jakobsberg / Hammaren och Kallhäll / Ulvsättra / Kolängenvid


- ca 170-180 cm lång
-18-25-30år
-Svarta kläder
-Svart halsduk
-Svart mössa
-Kuken ska ha sett liten ut, så antingen har den här stackarn liten kuk eller så har han stora händer... :Yes:
-Hudfärg e svårt o säga, men kan ha varit en mörkhyad man.


Så är det någon mer som vet om nån som råkat ut för den här snubben? han borde ju inte få gå lös..
__________________
Senast redigerad av JahLove 2010-10-25 kl. 14:02.
Citera
2010-10-25, 13:58
  #2
Medlem
toppslatskivlins avatar
Jaha då är det ut att leta som gäller då men penis storleken.. Det var -1 ute i morse! Klart som fan den var liten


Edit: Hudfärg osv? Såg han ut att vara 15 eller 50?
Citera
2010-10-25, 14:03
  #3
Medlem
JahLoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toppslatskivlin
Jaha då är det ut att leta som gäller då men penis storleken.. Det var -1 ute i morse! Klart som fan den var liten


Edit: Hudfärg osv? Såg han ut att vara 15 eller 50?

Jag la till det i signalementet., men 18-25-30 år, och KAN ha varit mörhyad, men inte säker med tanke på att halsuden va uppdragen över ansiktet
Citera
2010-10-25, 15:23
  #4
Medlem
TokfullSnubbes avatar
Hörde via en bekant att det stryker omkring en silverfärjad bil i trakterna där och stannar utanför olika dagis. Minns inte vilka men Vattmyra var ett namn. Kikade på kartan och det är i krokarna där din vän hade rört sej. Det är inte jättelångt mellan platserna.

Kanske samma gm?

Apropå "kan vara mörkhyad" så är det bara antaganden så fäst er inte vid det.
Citera
2010-10-25, 18:36
  #5
Medlem
JahLoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokfullSnubbe
Hörde via en bekant att det stryker omkring en silverfärjad bil i trakterna där och stannar utanför olika dagis. Minns inte vilka men Vattmyra var ett namn. Kikade på kartan och det är i krokarna där din vän hade rört sej. Det är inte jättelångt mellan platserna.

Kanske samma gm?

Apropå "kan vara mörkhyad" så är det bara antaganden så fäst er inte vid det.


Precis, det är alltså inte SÄKERT att det är en mörkhyad, det finns igentligen ingenting som tyder på det heller.
Jag hörde också om det med bilen..men hon sa Grå..grå / silver...troligen samma.

Kanske kan vara samma gm...det är synd att man inte har nånting att gå på.
Citera
2011-08-07, 02:13
  #6
Medlem
Har funnits en blottare med liknande signalement ute i bro. Det var min flickväns kompis som blev utsatt. Var i vintras. han kunde lika gärna stått å pissat bara men gjorde ändå "rörelser" som såg ut att han runkade. Kan vara samma snubbe om han bor i trakterna kanske.
Men denna kille var vit. Hade dock maskerat ansikte men händerna å kuken var ju vita.
I din kompis signalement varför skulle han kunna vara mörkhyad om inget egenligen tyder på det? Hade han handskar`? om han hade liten kuk borde hon sett färgen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback