• 21 660 online
  • 1 128 720 medlemmar
  • 58 559 154 inlägg
2017-05-18, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgViking
Vad tycker ni om D.va då? Helt värdelös tycker jag.

Har inte spelat henne men hon verkar helt okej om man har ett party med aoe stuns och liknande. Ultin är ju inte att leka med direkt.

Citat:
Ursprungligen postat av Igor89
Såå, har precis mött 2 st 5-manna partyn när jag kört solo... Känns sisådär orättvist eller?

Har inte stött på det, låter udda och orättvist som du säger.
Citera
2017-05-18, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av randomuser
Har inte spelat henne men hon verkar helt okej om man har ett party med aoe stuns och liknande. Ultin är ju inte att leka med direkt.

Har inte stött på det, låter udda och orättvist som du säger.

Ultin är svår att träffa. Krävs att någon kan hjälpa till att hålla dem på plats. Folk vill banna henne nu när jag kör rankat o jag förstår inte varför.
Citera
2017-06-23, 08:35
Medlem
Fenjal888s avatar
Jag har råkat komma åt någon inställning (tror jag) och det är FRUKTANSVÄRT irriterande. Jag hoppas någon kan hjälpa mig.

När man klickar på "Q" eller "W", eller någon annan skill, men innan man använt den så kommer det upp lite grafik som visar omfånget på den specifika abilityn. T ex en cirkel eller kon, eller något. Denna grafiken är borta så jag ser inte omfånget eller range på några skills. Jag googlat och knappat på varenda knapp på bordet men löser det inte. Man är ju helt handikappad. Kan någon hjälpa?
Citera
2017-06-23, 08:46
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Jag har råkat komma åt någon inställning (tror jag) och det är FRUKTANSVÄRT irriterande. Jag hoppas någon kan hjälpa mig.

När man klickar på "Q" eller "W", eller någon annan skill, men innan man använt den så kommer det upp lite grafik som visar omfånget på den specifika abilityn. T ex en cirkel eller kon, eller något. Denna grafiken är borta så jag ser inte omfånget eller range på några skills. Jag googlat och knappat på varenda knapp på bordet men löser det inte. Man är ju helt handikappad. Kan någon hjälpa?
Escape -> Hotkeys -> Quick Cast Setting -> Global Quick Cast Setting (Off eller On Release)
Citera
2017-07-01, 14:26
Medlem
Fenjal888s avatar
Nästa hero: Stukov.
https://www.youtube.com/watch?v=KBBUVUmzxKk

Båda hans heroics verkar bli riktiga game-changers.
Citera
2017-09-28, 14:11
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Nästa hero: Stukov.
https://www.youtube.com/watch?v=KBBUVUmzxKk

Båda hans heroics verkar bli riktiga game-changers.

Hans ultimates vet jag inte, men hans förbannade aoe-silence har nog avgjort fler teamfights än någon annan enskild ability i spelet!

Väldigt kul att så gott som alla gubbar pillats på, är som att köra ett nytt spel. Mina favoriter Illidan, Tyrande, Diablo och Uther är ju "värsta beasts"!
En comeback till HoTS låg verkligen i tiden om man säger så.
Citera