2004-06-22, 20:10
Medlem
Hörde av en killel att det växer blad på ett ställe i stan och man käkar dom så blir man trippad. Han svär att han gjorde det själv, men jag har aldrig hört ngt liknande i sverige...????

Någon som hört ngt???

Dom 'blommar' nu...

Tacksam för snabba svar för det e klart jag provar om ingen säger att det e tok farligt!!!!!!!
Citera
2004-06-22, 20:12
Bannlyst
Khat

Khat, en buske som odlas i nordafrika och mellanöstern. Bladen tuggas och har en stimulerande och berusande inverkan. I Sverige klassas khat som narkotika
Citera
2004-06-22, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Khat

Khat, en buske som odlas i nordafrika och mellanöstern. Bladen tuggas och har en stimulerande och berusande inverkan. I Sverige klassas khat som narkotika

Självklart!! det vet jag väl, mne dom väcxer väl inte här eller???
Citera
2004-06-22, 20:50
Awaiting Email Confirmation
Det är knappast Khat som växer här. Snarare så är det troligtvis en Datura, t.e.x Änglatrumpet, Spikklubba eller liknande.
Om det är så är mitt råd att PASSA DEJ SOM SATAN FÖR ATT FÖRTÄRA DET MINSTA LILLA!
Datura är en extremt farlig och giftig drog, att det gick bra för din kompis betyder garanterat inte att det går bra i fortsättningen också.

Men det behöver ju inte vara Datura...
Citera
2004-06-22, 20:57
Bannlyst
Kanske va kattmynta han menade? Katter ska iaf. kunna må bra av dem för de sniffar som fan o spinner.. Har inte testat själv men kanske d funkar..
Citera
2004-06-22, 21:15
Medlem
Det e inte Ängla trumpet det har vi testat!!! GALET!!!! ¨'
och Datura blommar inte föraänns juli augusti.... Men han åt ju ios bladen sa han!!

Svara nu den som vet ngt

Tack!! Villl ju inte dö..

datura kan man dö av som vuxen vid doser poå 400mg ! (elller?)
Citera
2004-06-22, 21:16
Medlem
fast man vill ju gärna trippa
Citera
2004-06-22, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-P
Det är knappast Khat som växer här. Snarare så är det troligtvis en Datura, t.e.x Änglatrumpet, Spikklubba eller liknande.
Om det är så är mitt råd att PASSA DEJ SOM SATAN FÖR ATT FÖRTÄRA DET MINSTA LILLA!
Datura är en extremt farlig och giftig drog, att det gick bra för din kompis betyder garanterat inte att det går bra i fortsättningen också.

Men det behöver ju inte vara Datura...

Vet du vad det roliga e ??

Han heter leif P!!
Citera
2004-06-22, 21:38
Medlem
kanske inte va så kul , börjar visst bli flöddrig... godnatt.
Citera
2004-06-23, 09:05
Medlem
Andans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dell
Hörde av en killel att det växer blad på ett ställe i stan och man käkar dom så blir man trippad. Han svär att han gjorde det själv, men jag har aldrig hört ngt liknande i sverige...????

Någon som hört ngt???

Dom 'blommar' nu...

Tacksam för snabba svar för det e klart jag provar om ingen säger att det e tok farligt!!!!!!!

Fråga killen som berättade det istället.
Citera
2004-10-05, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andan
Fråga killen som berättade det istället.

hann är tyvärr död, men jag ska fråga honom om hans tillstånd förbättras
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in