Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-12, 21:19
  #73
Medlem
Kan va riktigt skönt, förutom om man somnar för länge och sover bort ruset
Citera
2017-03-13, 00:29
  #74
Medlem
justonefix124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CominInHot
Dosen ska vara precis så att man skulle kunna börja nodda, men att det inte händer. Klart skönast så tycker jag. Annars när jag noddat har jag alltid tänkt varje gång jag nickat till, "nä nu jävlar ska jag hålla mig vaken"... sen nickar man till igen och sen tänker jag samma sak, "håll dig vaken för fan"... Är jävligt irriterande bara att hålla på sådär.

This ^^
Moffedrömmarna får vänta till natten efter en dags användande och det är dags att "sova". Den biten gillar jag .
Citera
2017-03-14, 12:37
  #75
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gasten123
Kan va riktigt skönt, förutom om man somnar för länge och sover bort ruset

Hatar verkligen när det händer..

Älskar verkligen dvalan mellan sömn och vakenhet samt att man är så skön i kroppen
Citera
2017-03-14, 12:45
  #76
Medlem
StuckenGriss avatar
Tycker det är helt fantastiskt att befinna sig i tillståndet mellan vaken och drömmarnas land.
Citera
2017-03-14, 17:09
  #77
Medlem
En annan grej är väl att om man väl somnar så får man "skit sömn", alltså inte speciellt djupt
Citera
2017-03-14, 23:33
  #78
Medlem
JesusIsAStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gasten123
En annan grej är väl att om man väl somnar så får man "skit sömn", alltså inte speciellt djupt

För mig är det så skumt, jag kan ligga i det där mellantinget mellan sovande och vaken och ändock vara helt utvilad dagen efter.
Citera
2017-03-15, 17:26
  #79
Medlem
exades avatar
Skönt att nodda men kommer ihåg att det var lätt att man tog lite för mycket och somnade istället, fett irriterad när man somnat bort ruset.. spec.när man ligger på doser som 160-240mg/dag

Nu ligger jag på 40mg/dag och endast för värk..lika bra det.

edit.oxycontin
__________________
Senast redigerad av exade 2017-03-15 kl. 17:29.
Citera
2017-03-15, 23:12
  #80
Medlem
VictoryOrValhallas avatar
Det skönaste är att vakna upp på rätt sida, slänga i sig ett par tram/oxy/röka lite jonk och sen vila några timmar till. Den som inte gjort det vet inte vad äkta livskvalitet är. Helst ska det vara kallt och snålblåst ute så man kan stå i fönstret och kolla på alla knegare som far till jobbet
Citera
2017-03-21, 22:24
  #81
Medlem
Nog är det som najs att ligga i soffan och bara nodda på just nu går jag på 600 mg tram, få se om det räcker.
Men till TS du måste nog uppleva en "nodd" för att förstå.
Citera
2017-06-05, 20:40
  #82
Medlem
Vallasands avatar
Ser noddet lite som en form av grav eskapism eller vad man ska säga. Självklart är det gött att bara vara lite bäng på nån opiat och chilla ned sig med en film men ibland vill man väl liksom ta en semester från verkligheten och sig själv.

Benzo fungerar ju också när man vill åka på "semester" men det är liksom inte ens i närheten lika gött, men ett par benzo till opiat-noddet är ju givet så klart!
Citera
2017-06-11, 23:03
  #83
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Jag har aldrig förstått mig på grejen med att sk. nodda under ett opiatrus.
När jag vill sänka ner mig totalt på t.ex. metadon, då vill jag inte somna bort från ruset. Jag vill kunna kolla på en film eller lyssna på musik.
När man väl har börjat nodda kan man ju somna direkt, det vill jag ju inte göra. Här på forumet läser jag kommentarer som "jag började aldrig nodda, drog i mig för lite" etc.

So, what's the deal?
The deal is det är så jävla skönt!
Citera
2017-07-11, 22:36
  #84
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VictoryOrValhalla
Det skönaste är att vakna upp på rätt sida, slänga i sig ett par tram/oxy/röka lite jonk och sen vila några timmar till. Den som inte gjort det vet inte vad äkta livskvalitet är. Helst ska det vara kallt och snålblåst ute så man kan stå i fönstret och kolla på alla knegare som far till jobbet

Hahah det där sista känner jag igen mig i! Det är något tillfredställande med att vara på tunga opiater och se folk gå till jobbet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback