• 1
  • 2
2010-10-21, 13:39
Medlem
sleipner8s avatar
Hittade denna spnnande lsning !
Vad tror ni efter ha lst??!!

http://www.ufo.se/fakta/artiklar/algen.shtml
Citera
2010-10-21, 15:51
Bannlyst
Kanske den ramlade ner frn bergen? Ingen som tnkte p det? Eller s hade den otur och blev trffad av en komet.
Citera
2010-10-21, 16:08
Medlem
sleipner8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltyFish
Kanske den ramlade ner frn bergen? Ingen som tnkte p det? Eller s hade den otur och blev trffad av en komet.
nopp att den trillat ner uteslutet eftersom den lg uppe p ett av de tv bergen!
Komet ox uteslutet eftersom de inte fanns brnnmrken p marken, vilket i s fall hade funnits!
Citera
2010-10-21, 18:57
Medlem
-=Jager=-s avatar
Det lter som klotblixt skulle vara den mst rimliga frklaringen.

"Kan det trots allt vara s att lgen ddades av elektriska krafter? Enligt SMHI hade inga skvder frekommit i sdra Sverige under den aktuella tiden, men det finns ett fenomen som r outforskat och som inte ndvndigtvis uppstr vid ska, nmligen en klotblixt. lgen stod med strsta sannolikhet med alla fyra klvarna i vatten ute p mossen och kanske blev den drmed en utomordentlig ledare fr en spontant bildad klotblixt."
Citera
2010-10-21, 19:05
Medlem
Bnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=Jager=-
Det lter som klotblixt skulle vara den mst rimliga frklaringen.

"Kan det trots allt vara s att lgen ddades av elektriska krafter? Enligt SMHI hade inga skvder frekommit i sdra Sverige under den aktuella tiden, men det finns ett fenomen som r outforskat och som inte ndvndigtvis uppstr vid ska, nmligen en klotblixt. lgen stod med strsta sannolikhet med alla fyra klvarna i vatten ute p mossen och kanske blev den drmed en utomordentlig ledare fr en spontant bildad klotblixt."
d tycker man att lgen ska ha mer skador som hjrta eller andra organ...
Citera
2010-10-21, 20:02
Medlem
ninjaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sleipner8
Hittade denna spnnande lsning !
Vad tror ni efter ha lst??!!

http://www.ufo.se/fakta/artiklar/algen.shtml

s en lg, skogens konung, har dtt och ni tror direkt att det r en utomjording som gjort det?
nej nej nu vet jag fan inte vad jag gr snart. det hr r ta mig fan optimalt idiotiskt.
blir fan rdd
Citera
2010-10-21, 21:18
Medlem
-=Jager=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjaan
s en lg, skogens konung, har dtt och ni tror direkt att det r en utomjording som gjort det?
nej nej nu vet jag fan inte vad jag gr snart. det hr r ta mig fan optimalt idiotiskt.
blir fan rdd

Har du en annan teori/frklaring?

Konstigt att dem inte gjorde en Obduktion.

"Vxtligheten runt fyndplatsen vissnade och dog i en cirkel med ungefr tre meters diameter efter ngra mnader. Att grset dog under kadavrets kropp r fga anmrkningsvrt. Inte heller att den direkt omgivande vegetationen slets ner av astande djur och fglar. Vad som dremot r underligt r det faktum att det n idag, sju r etter hndelsen och nr alla spr fr lnge sedan har utplnats, fortfarande inte vxer mer n grs p just denna plats. Runt omkring r vegetationen med albuskar, vide och bjrk meterhg."
Citera
2010-10-21, 21:27
Medlem
ninjaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=Jager=-
Har du en annan teori/frklaring?

Konstigt att dem inte gjorde en Obduktion.

"Vxtligheten runt fyndplatsen vissnade och dog i en cirkel med ungefr tre meters diameter efter ngra mnader. Att grset dog under kadavrets kropp r fga anmrkningsvrt. Inte heller att den direkt omgivande vegetationen slets ner av astande djur och fglar. Vad som dremot r underligt r det faktum att det n idag, sju r etter hndelsen och nr alla spr fr lnge sedan har utplnats, fortfarande inte vxer mer n grs p just denna plats. Runt omkring r vegetationen med albuskar, vide och bjrk meterhg."

nej jag har vl inte det
s jag antar vl att det mste vara aliens!
Citera
2010-10-21, 23:10
Bannlyst
Citat:
nej jag har vl inte det
s jag antar vl att det mste vara aliens!

Eller s kan man tro p sanningen som inga Ufologer kollade upp!

http://home.swipnet.se/vof-trestad/ufologi/rapp7.htm
Citera
2010-10-21, 23:15
Medlem
ninjaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uddis(s)
Eller s kan man tro p sanningen som inga Ufologer kollade upp!

http://home.swipnet.se/vof-trestad/ufologi/rapp7.htm
jag var ironisk
Citera
2010-10-21, 23:18
Bannlyst
Citat:
jag var ironisk

Jag vet mycket vl det..... men det var lika bra att avsluta historien fr det r inte skert de troende fattade det! Den som ursprungligen postade kunde ju ha googlat innan han la ut storyn.... men det gr de ju sllan.
Citera
2010-10-22, 00:04
Medlem
-=Jager=-s avatar
Det r inte alltid man hittar, men vilken bluff. Dr rk mitt frtroende fr UFO sverige
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in