Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2002-10-09, 22:56
  #1
Medlem
Skulle vara tacksam ifall någon kunde svara på min fråga. Jag har hört att man inte skall dricka alkohol under perioden man knaprar. stämmer detta och varför skall man inte dricka?
Citera
2002-10-09, 23:24
  #2
Medlem
Är inte det ganska uppenbart?
Alkohol försämrar resultat, orkar du träna ett hårt pass och sköta kosten när du är bakis eller kan du äta var 3:e timme när du är ute och super?

Alkohol gör ju även att man lätt tappar omdömet blir aggresiv och med roids i kroppen kan det sluta i katastrof.

Alkohol tär på levern, tycker du inte att du sliter tillräckligt om du knapprar
AAS?

Vad händer när du sover och är full? Jo du rör dig ofta inte och då börjar muskelnedbrytning, jag tror det har nåt med att nått ämne utsööndras eller nåt inte 100, det är därför många alkisar har ett begränsat rörelse schema. Har läst det nånstans tyckte det varkade stämma.

Klarar du inte att avstå alkohol under ca 10v så ska du inte gå på AAS, tycker inte du är mogen att ta det steget då.

Visst kan du ta en öl eller två men att suppa dig full nää det är idiotiskt, användning av ASS går ut på att träna,äta,vila/sova och sen då AAS, kan du inte sköta det första så ska du inte börja med det sista.
Citera
2002-10-10, 10:32
  #3
Medlem
det med träningen visste jag men det jag var ute efter var i fall man blev så aggresiv som alla säger men man kan ta ett par öl då det är ju bra. tack för tipset
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback