2010-10-19, 15:38
Medlem
Yrups avatar
Tjo!
Kanske finns mycket trådar om kp redan men väljer att starta en ny.
Vad tycker ni om krypton för er som testat? Hur ofta tar ni det och har ni " fallit för drogen"?

Hur farligt tror ni det kan vara, finns ju inte direkt mycket information om det, inte vad jag hittat i alla fall.

Till sist har kvalitén försämrats både på prylshoppen och legalhigh :O? Eller tror ni mer på att det har med skörd och årstiden att göra :P?

Mvh
2010-10-19, 15:40
Medlem
harrings avatar
Läs reglerna nästa gång, korspostning
2010-10-19, 15:44
Medlem
Jag hoppas folk inser och lutar ta skiten, subutex är ju rena rama hälsokosten i jämförelse. Jag tog krypton, utan massa opiater innan, bara lite Cocoillana, i två dagar och fick en jävla avtändning Och det var första gången. Som tur var hade jag en kompis som hade sub så jag lånade lite av honom så jag kunde jobba.

Värsta skiten, undrar vad det är i skiten.

PS
Jag tog bara 1 gram båda gångerna. Ruset var väl ok, men det är nog smartare att försöka få tag i varor på plattan än att beställa från de där shopparna.
2010-10-19, 17:25
Medlem
crewzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Jag hoppas folk inser och lutar ta skiten, subutex är ju rena rama hälsokosten i jämförelse. Jag tog krypton, utan massa opiater innan, bara lite Cocoillana, i två dagar och fick en jävla avtändning Och det var första gången. Som tur var hade jag en kompis som hade sub så jag lånade lite av honom så jag kunde jobba.

Värsta skiten, undrar vad det är i skiten.

PS
Jag tog bara 1 gram båda gångerna. Ruset var väl ok, men det är nog smartare att försöka få tag i varor på plattan än att beställa från de där shopparna.

Det sägs att första gången oftast blir en s.k baksmälla av det. Det blev så för mig iaf. Som om din kropp vänjer sig på det och senare får du den goa' effekten "opiat".

Men avtändning efter 2 dagar på 1 gram. Låter inte troligt men visst, alla är annorlunda.

Mvh
2010-10-19, 17:40
Bannlyst
Meningslöst, varför starta denna tråd när allt finns i den stora krypton-tråden?
2010-11-22, 00:53
Moderator
Ruskigbusss avatar
Det finns för många trådar, därför startar man TVÅ nya?

*ÖD=>PK*
/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in