2019-01-12, 19:59
Medlem
SVT försöker bara rädda kvar ett program som en gång i tiden drog stora tittarsiffror.
Går det få fram tittarsiffrorna någonstans? Hade varit spännande att se dem nu kontra GW tiden.

Jag kommer kanske kolla igen, i brist på annat.
Citera
2019-01-13, 13:36
Medlem
DoktorNos avatar
På ett sätt är det lite skönt med ett kriminalprogram utan Leif GW Persson.

Han är ju överallt annars i tv och tidningar och kommenterar allehanda händelser från brott till politik. Och så länge han lever lär det inte råda någon GW-brist i landet.

Jag gillar honom, det är inte det, men jag kan bli lite mätt på honom och Veckans Brott lär fungera utmärkt utan honom.
Citera
2019-01-13, 19:03
Medlem
GW sågar nya Veckans Brott https://www.expressen.se/kronikorer/...mycket-battre/
Citera
2019-01-13, 19:18
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hmacy
SVT försöker bara rädda kvar ett program som en gång i tiden drog stora tittarsiffror.
Går det få fram tittarsiffrorna någonstans? Hade varit spännande att se dem nu kontra GW tiden.

Jag kommer kanske kolla igen, i brist på annat.

Första avsnittet hade strax över miljonen, ungefär som innan.

Finns på mms.se.
Citera
2019-01-13, 19:56
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zipperventura
GW sågar nya Veckans Brott https://www.expressen.se/kronikorer/...mycket-battre/

Klart han gör. han tror han är en gud där ingen kan så bra som han
Citera
2019-01-13, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommi
Klart han gör. han tror han är en gud där ingen kan så bra som han
Det här var en kul kommentar av GW:

”Ingen skugga över dem och det som de sa men jag tror inte på paneler eftersom de strider mot en fungerande dialog.”

Okej. Fungerande dialog. Får mig att tänka på avsnittet med Göran Lambertz (och många andra avsnitt), när de bjudit in en gäst till programmet för just dialog. Trots att GW alltid har minst tusen synpunkter och åsikter, så satt han mestadels lite vid sidan av, tittade inte ens på gästen, och muttrade och stånkade nåt surt. ”Fungerande dialog”, jo tjena.
Citera
2019-01-17, 21:31
Medlem
varför är alla 55+ poliser darriga som en parkbänkalkis när dom filmas i VB ?
Citera
2019-01-17, 21:55
Medlem
Dreamtimes avatar
Klarar inte av PK-kärringen Kvartoft och panelen är tämligen medioker.
Kriminologen som pratar med händerna förefaller pseudo intellektuell. Advokaten för torr och Polisen klagar bara på resursbrist.
Programmet faller utan GW. Hela spektaklet kommer gå samma öde som Efterlyst till mötes.
Citera
2019-01-17, 22:14
Medlem
Readyfreddies avatar
Någon jävel har alltså suttit på Svt, lyft skattefinansierad lön och byggt en tafflig kopia av Strängnäs domkyrka? Tur att man tillverkade ett par cyklar också, annars hade det varit svårt att föreställa sig hur flykten gick till.

Café Brott känns inte värdigt. Ingen av experterna säger något som sticker ut som speciellt tänkvärt.
Advokatens kommentar om brandmordet var att hon hade en likadan hund.
Citera
2019-01-17, 23:31
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamtime
Klarar inte av PK-kärringen Kvartoft och panelen är tämligen medioker.
Kriminologen som pratar med händerna förefaller pseudo intellektuell. Advokaten för torr och Polisen klagar bara på resursbrist.
Programmet faller utan GW. Hela spektaklet kommer gå samma öde som Efterlyst till mötes.
såg det i kväll och måste säga att det är ett uruselt program
hela upplägget är ett stort jävla bottennapp
måtte detta läggas ner ganska omgående alternativ ta in EN vettig person i stället för dessa besynnerliga varelser
Citera
2019-01-17, 23:40
Bannlyst
Jisses, den där Polisen är värdelös. Är han chilenare?
Citera
2019-01-17, 23:49
Bannlyst
Inredningen suger ju fett. Påminner om ett fikarum på en institution på 70-talet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in