2022-10-30, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Lite pinsamt att Molly valde en klänning där tuttarna nästan ploppar ut, så hon måste sitta och dra upp tyget hela tiden

https://www.tv4play.se/program/s%C3%...58276?offset=0

När det är 1:12:15 kvar av avsnittet så visar hon sina hängpattar. Det värsta jag sett i ett städat program. Caps nån!
Citera
2022-10-30, 16:00
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11

När det är 1:12:15 kvar av avsnittet så visar hon sina hängpattar. Det värsta jag sett i ett städat program. Caps nån!

Hon har ju inga pattar!
Citera
2022-10-30, 16:12
Medlem
imrichbitchs avatar
Nu är det väl ändå dags att begrava det här programmet. Sämsta säsongen ever!
Citera
2022-10-30, 18:14
Medlem
icons avatar
För mig som gillar både Anna och Albin så är det här en av de bästa säsongerna hittills. Har även uppskattat Maja Franscis tolkning igår och Olles tolkning i första avsnittet. Molly har en ruggigt bra röst och jag hejade på henne i Idol. Tyvärr är hennes musik inte riktigt i min smak men hon är ändå kul att se eftersom hon har en härlig personlighet. Den enda jag hade kunnat avvara är mums mums. De andra är jag ändå nyfiken på eftersom det inte stått så mycket om de i media osv.
Citera
2022-10-30, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11

Om man följer henne på insta så vet man att hon länge har gjort en grej av att visa väldigt mycket hud, trots att eller kanske på grund av att hon har en kropp som är långt ifrån perfekt enligt normen.

Själv tycker jag det är uppfriskande. Det hon har visat i TV är väldigt mycket snällare än det hon brukar lägga upp på insta.
Citera
2022-10-30, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hon har ju inga pattar!
Du menar att det bara räknas som pattar om de är jättestora? Löjligt.
Citera
2022-10-31, 09:27
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbadojor
Klart besviken på senaste säsongen,
Hade stora förhoppningar men hittills har det bara låtit som average karaoke uppträdanden.
Det "lossnar" liksom inte...
Har bara sett lite från första avsnittet och jag blev inte lockad att se mer. Tycker att det var rätt tråkiga artister i år.
Citera
2022-10-31, 10:52
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Givetvis är det så. Självklara artister som Robyn, Per Gessle, Zarah Larsson, Björn & Benny o.s.v. kommer givetvis aldrig att vara med här. Bland riktigt bra artister ses det som en loserstämpel att vara med i program av denna typ. De som är med är ju främst sådana vars karriär går på halvfart och som hoppas få fart på den med en medverkan (och som i vissa fall också lyckas med det). Sedan fylls det ut med personer som knappt ens någonsin haft en karriär men är tänkta att locka tittare av en viss typ.

Ja, dels är där ju den kategorin du nämner, som aldrig skulle vara med i programmet. Men sedan är där en hel del som egentligen ingår i kategorin som skulle kunna vara med men som troligen tackat nej långt innan frågan gått till Maja Francis. Några namn på rak arm: Mauro Scocco, Oscar Linnros, Dilba, Patrik Isaksson, Eagle-Eye Cherry, Tomas Ledin, Lars Winnerbäck, Peter LeMarc, Dogge/TLK, Basshunter, Björn Skifs, Lykke Li.
Citera
2022-11-03, 16:39
Medlem
Har Måns något annat rörelsemönster än de han visade upp senast ? Rätt tröttsamt att se exakt samma akt i ända sedan han var med i Idol.
Citera
2022-11-05, 20:13
Medlem
picapicans avatar
Varför i helvete slår man golfbollar på prydnadssaker, vinglas, tallrikar och akvarium? Sjukt jävla onödigt!
Citera
2022-11-05, 20:51
Medlem
icons avatar
Albin, Anna, Maja och Olle har stått för bästa tolkningarna i de tre första programmen.
Ser fram emot nästa avsnitt när Darin och förhoppningsvis John kör tolkningar.
Citera
2022-11-05, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imrichbitch
Nu är det väl ändå dags att begrava det här programmet. Sämsta säsongen ever!

Försökte se kvällens avsnitt. Gick inte.

Nog dags att pausa konceptet ett tag. Ett långt tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in