Okej. Jag har blivit blåst på en del pengar av svenskalotter.com. Deras affärsidé är att ge en bonus till medlemmen som man sedan inte kan komma ifrån om man inte sätter in pengar på sitt spelkonto.
Nu har en ny sida kommit upp då allt fler drar sig ifrån bedragarna som ligger bakom svenskalotter.com? I vilket fall heter den nya sida
http://www.lyckoskrapet.com/ och drivs av samma bolag som svenskalotter.com (NG International).
Det räcker med att gå in på hemsidan för att få ett oseriöst första intryck. Jag citerar följande: "
Svenska skraplotter på nätet. Lyckoskrapet.com - de bästa skrap lotter och lotterier online. Gratis skrap spel och största jackpots på nätet."
Den citerade texten ovan innehåller en hel del särskrivningar vilket får mig att tro att ägaren bakom skiten bara använt Google translate. Dessutom går det inte att regga sig utan att få en bonus, vilket gör att min blir tvungen till att sätta in pengar för att kunna nyttja bonusen.
Dessutom ser man texten "
största jackpots på nätet." Vem säger det?! Finns ingen direkt källa för att kunna titulera sig med att man har de största jackpotsen.
Så gott folk, undvik gärna denna sida om ni inte vill bli blåsta på pengar.