2010-10-15, 17:05
Medlem
Tjena!

Har en samsung galaxy s som jag försöker få Kies att fungera till, nu är det så att när jag avinstallerade kies och vill installera om så verkar det finnas något register som säger att kies fortfarande finns (vilket det inte gör) hittar inte kies i avinstalleringsgrejjen (den klassiska) så hur går jag till väga om jag vill ta bort alla register? verkligen HARDremoval!
Citera
2010-10-15, 17:06
Medlem
Micke67s avatar
Kolla i utforskaren, det kan ligga kvar i C: documents
Citera
2010-10-15, 17:07
Medlem
dumbaZs avatar
sök efter applikationen regedit på datorn och ta bort det via det
tills nästa gång när du avinstallerar ett program använd revo unistaller det tar bort allt.
Citera
2010-10-15, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micke67
Kolla i utforskaren, det kan ligga kvar i C: documents

...
Citera
2010-10-15, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dumbaZ
sök efter applikationen regedit på datorn och ta bort det via det
tills nästa gång när du avinstallerar ett program använd revo unistaller det tar bort allt.

problemet är att jag inte hittar det i registret
Citera
2010-10-15, 17:16
Medlem
Micke67s avatar
Gå in på start/ program/tillbehör/utforskaren där finns allt som du har i dina hårddiskar, gå sen in på c: som är den hårdisken som har dina program
Citera
2010-10-15, 17:20
Medlem
Citat:
Gå in på start/ program/tillbehör/utforskaren där finns allt som du har i dina hårddiskar, gå sen in på c: som är den hårdisken som har dina program

är du seriös? jag snackar om ett register inte om dem jävla mapparna som inte finns
Citera
2010-10-15, 17:26
Medlem
Micke67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p0ny
är du seriös? jag snackar om ett register inte om dem jävla mapparna som inte finns
du har säkert kvar registret kvar i utforskaren, Lugna ner dig grabben, här fösöker man att hjälpa till, och så får man detta kastat i ansiktet lite ödmjukhet hade inte varit fel. är det inte program i windows vi snackar om. då brukar det ligga kvar skit i C. documents eller dyl.
Citera
2010-10-15, 17:28
Medlem
Citat:
du har säkert kvar registret kvar i utforskaren, Lugna ner dig grabben, här fösöker man att hjälpa till, och så får man detta kastat i ansiktet lite ödmjukhet hade inte varit fel. är det inte program i windows vi snackar om. då brukar det ligga kvar skit i C. documents eller dyl.

men jag har ju skrivit i 3 inlägg att det inte finns där?
Citera
2010-10-15, 17:31
Medlem
kattrumpas avatar
Du har inte skrivit nånting om att den inte ligger i dokument-mappen?
Citera
2010-10-15, 17:31
Medlem
Micke67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p0ny
Tjena!

Har en samsung galaxy s som jag försöker få Kies att fungera till, nu är det så att när jag avinstallerade kies och vill installera om så verkar det finnas något register som säger att kies fortfarande finns (vilket det inte gör) hittar inte kies i avinstalleringsgrejjen (den klassiska) så hur går jag till väga om jag vill ta bort alla register? verkligen HARDremoval!
Du har skrivit,hittar inte kies i avinstalleringsgrejjen. det klart du inte hittar kies i avinstalleringen du måste in i utforskaren, där ligger den alla gånger FAN hjälper jag dig fortfarande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in