• 26 686 online
  • 1 123 027 medlemmar
  • 58 299 950 inlägg
  • 1
  • 2
2010-10-15, 10:03
Medlem
Stekolles avatar
Just nu är jag ganska förbannad. En gammal vän till mig (gammal betyder enligt mig att jag har känt personen länge) skrev att jag är död för henne om jag inte bättrar mig med att höra av mig. Nu när hon har gjort slut med sin pojkvän så tror hon att jag ska stå där, hålla om henne och säga att allt blir bra, men jag är inte sådan.

Vi hade nyss ett bråk som urartade ganska hårt. Hon sa att jag är en idiot för att jag aldrig ställer upp på henne medan hon alltid ställer upp på mig, vilket inte är sant. Hon hatar min flickvän, hon tycker att jag är en idiot och hon hör av sig endast när hon är full. Jag kan möjligtvis få ett sms ibland när hon är nykter.

Själv hör jag aldrig av mig längre, just pga hennes jävla humör.

Så Flashback, hur ska jag gå vidare? Skita i henne eller försöka få upp detta igen?
Citera
2010-10-15, 10:07
Medlem
Har du övervägt tanken att hon kan vara kär i dig?

Så som du skriver i topic tycker jag det låter som att hennes dåliga humör kommer för att hon är kär i dig men när du inte besvarar henne på det sätt hon vill blir hon frustrerad eller något.
Citera
2010-10-15, 10:11
Medlem
sunderlings avatar
Jag tycker du ska vara bestämd och säga vad du tänker. Det brukar bli bäst. Men håller med ovanstående talare lite.
Citera
2010-10-15, 10:12
Avstängd
skulle jag vara du så skulle jag utnyttja att hon är kär i dig typ såhär. Ha sex med henne säg till henne att din tjej inte behöver veta ngt för då kommer du bara förneka det och aldrig mera prata med henne. vips kommer du ha 2 fittor i din possetion. hon ska bara va glad att hon har sex med dig.
Citera
2010-10-15, 10:19
Medlem
Stekolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan86
Har du övervägt tanken att hon kan vara kär i dig?

Så som du skriver i topic tycker jag det låter som att hennes dåliga humör kommer för att hon är kär i dig men när du inte besvarar henne på det sätt hon vill blir hon frustrerad eller något.

Hon har sagt rakt ut till mig att hon har varit kär i mig.

Citat:
Ursprungligen postat av sunderling
Jag tycker du ska vara bestämd och säga vad du tänker. Det brukar bli bäst. Men håller med ovanstående talare lite.

Haha tro mig, jag sa vad jag tyckte och tänkte. Kanske var lite för hård mot henne.

Citat:
Ursprungligen postat av a-1
skulle jag vara du så skulle jag utnyttja att hon är kär i dig typ såhär. Ha sex med henne säg till henne att din tjej inte behöver veta ngt för då kommer du bara förneka det och aldrig mera prata med henne. vips kommer du ha 2 fittor i din possetion. hon ska bara va glad att hon har sex med dig.

Idiot.
Citera
2010-10-15, 10:22
Medlem
DenUltimatas avatar
Jag hade gärna haft en tjej-polare att snacka med :S tycker du är en lite dålig vän när du inte ställer upp. Och då har det ingen betydelse vad hon gjort tidigare.
Citera
2010-10-15, 10:27
Medlem
Stekolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenUltimata
Jag hade gärna haft en tjej-polare att snacka med :S tycker du är en lite dålig vän när du inte ställer upp. Och då har det ingen betydelse vad hon gjort tidigare.

Vi hade en ganska nära kontakt förr, cirkus ett ett år sedan, som höll i 5 år. Nu på senaste så har hon blivit ganska underlig, så just därför har jag inte hört av mig. Men jag känner mig som en skit i alla fall.
Citera
2010-10-15, 10:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stekolle
Hon har sagt rakt ut till mig att hon har varit kär i mig.

Haha tro mig, jag sa vad jag tyckte och tänkte. Kanske var lite för hård mot henne.

Idiot.

kan du vara själv. omg du snackar ju om att slopa en potenciell fitta du är ju helt jävla bränd....MOGO
Citera
2010-10-15, 10:38
Medlem
MightyAnkas avatar
Citat:
Just nu är jag ganska förbannad. En gammal vän till mig (gammal betyder enligt mig att jag har känt personen länge) skrev att jag är död för henne om jag inte bättrar mig med att höra av mig. Nu när hon har gjort slut med sin pojkvän så tror hon att jag ska stå där, hålla om henne och säga att allt blir bra, men jag är inte sådan.

Vi hade nyss ett bråk som urartade ganska hårt. Hon sa att jag är en idiot för att jag aldrig ställer upp på henne medan hon alltid ställer upp på mig, vilket inte är sant. Hon hatar min flickvän, hon tycker att jag är en idiot och hon hör av sig endast när hon är full. Jag kan möjligtvis få ett sms ibland när hon är nykter.

Så Flashback, hur ska jag gå vidare? Skita i henne eller försöka få upp detta igen?

Tycker nog att det är hon som beter sig illa och inte du. bara för att hennes liv färändras så gör ju inte ditt det. människan verkar tro att att hon innehar huvudrollen inte bara i sitt eget liv utan även i ditt... bara en sån sak som att hon inte respekterar din val av partner är ju sanslös. då är man inte vänner på riktigt. inte konstigt att du inte hör av dig längre, och det fattar hon nog själv med. skit i henne och lägg nu lite energi på den som håller dig varm om natten istället
Citera
2010-10-15, 11:24
Medlem
zarajas avatar
Citat:

Hon verkar inte vara en så bra vän den bruden. Mår hon dåligt? Hon kanske är lite betuttad som någon skrev innan...

Långa relationer kan vara värda att jobba på men man ska samtidigt må bra i dem. Det ska kännas gott att umgås och leva tillsammans.
Citera
2010-10-15, 12:20
Medlem
dekanmis avatar
Om det nu är så att hon är kär i dig kommer hon snart komma krypandes tillbaka och försöka få lappa ihop vänskapen med dig igen, var så säker.

Jag tycker inte att du ska känna dig som skit, även om du kanske gick ut lite väl hårt, för det kanske var just det hon behövde höra. Om det nu är så att du känner att du vill lappa ihop vänskapen igen trots allt är nog ett snack på sin plats. Prata ut om hur er vänskapsrelation ska se ut för att det ska fungera, så att liknande situationer inte ska behöva uppstå igen. Alla relationer, vänskapliga som kärleksförhållanden, behöver ibland få andas och sedan pratas om.
Citera
2010-10-15, 12:23
Medlem
Chrillos avatar
Citat:

Är du stark nog, så tar du ett snack med henne och säger exakt det du skriver om henne här. Förmodligen är hon en skör varelse, lite osäker och förmodligen bortskämd med att få den uppmärksamhet hon behöver. Vilket i sin tur kräver att du få vara lyhörd när hon pratar av sig.
Fast personligen hade jag nog skitig i henne eftersom det tar för mycket energi att jiddra med hennes demoner.

Vad vill du själv, helst?

Kolla inte om gräset är grönare hos grannen. Vattna ditt eget.
Senast redigerad av Chrillo 2010-10-15 kl. 12:28.
Citera
  • 1
  • 2