Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2014-12-16, 22:00
  #109
Medlem
Tjena! Fyller år på torsdag så tänkte ha lite vänner över och sen eventuell utgång, men jag har ingen aning var man kan gå på en torsdag i Umeå. Känns småtråkigt att sitta i lägenheten och dricka bara.. Finns det något partyställe på torsdagar? Hört att Lokal kör Karaoke på torsdagar, men är det mycket folk där då?
Citera
2014-12-16, 22:37
  #110
Medlem
pohjoisestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Umeabo
Tjena! Fyller år på torsdag så tänkte ha lite vänner över och sen eventuell utgång, men jag har ingen aning var man kan gå på en torsdag i Umeå. Känns småtråkigt att sitta i lägenheten och dricka bara.. Finns det något partyställe på torsdagar? Hört att Lokal kör Karaoke på torsdagar, men är det mycket folk där då?

Brukar vara rätt mycket folk på Lokal på torsdagar, men dansgolvet är väl oftast stängt tror jag.
Citera
2014-12-16, 22:41
  #111
Medlem
HenrikBerggrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pohjoisesta
Brukar vara rätt mycket folk på Lokal på torsdagar, men dansgolvet är väl oftast stängt tror jag.

Tack för svar! Okej, skulled du hellre rekommendera något ställe i stan med ungefär lika mycket folk? Bor på Teg så känns ju lite onödigt att ta sig till Ålidhem såvida det inte är mycket bättre där.
Citera
2015-01-27, 00:43
  #112
Medlem
Longiness avatar
Fredag, i Umeå. Ett gäng stockholmare kommer upp, ingen anknytning till universitet. Någon eller några i sällskapet kommer vara 19år. Vad ska man göra? Allstars som gäller eller?
Citera
2015-02-01, 21:52
  #113
Medlem
dok.s avatar
nånstans i umeå som de kör techno och/eller lite annorlunda house? kommer flytta dit och är rädd att bli besviken på dansgolven
Citera
2015-08-04, 04:25
  #114
Medlem
TriggerXs avatar
Vilket 18+ ställe är det som gäller i Umeå nu när 5ive lagt ner?
Citera
2015-09-13, 18:25
  #115
Medlem
Corona, har varit helt fullt senaste 3 helgerna! 97orna är crazyyyy!
Citera
2015-09-21, 21:14
  #116
Medlem
Jag är en gubbe som suttit inne flera år som undrar om det finns något ställe med billig öl och mycket white trash som man kan gå till. Lite mindre white trash än Karl-Alfred Bierstube (om någon minns det) men gärna samma klientel som Mucky Duck (om någon minns det).
Citera
2015-09-21, 21:18
  #117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaptensnus
Jag är en gubbe som suttit inne flera år som undrar om det finns något ställe med billig öl och mycket white trash som man kan gå till. Lite mindre white trash än Karl-Alfred Bierstube (om någon minns det) men gärna samma klientel som Mucky Duck (om någon minns det).

Peppes är väl det som gäller med instabila och våldsamma gubbar, nyskilda tanter och avskedade från Volvo Lastbilar
Citera
2015-09-22, 10:02
  #118
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PooBagWithShit
Peppes är väl det som gäller med instabila och våldsamma gubbar, nyskilda tanter och avskedade från Volvo Lastbilar

OK, tack för tipset. Det låter lovande.
Citera
2018-03-11, 23:58
  #119
Medlem
Bästa uteställe 2018? Vart går alla studenter?
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback